کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316127 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

سافت‌گذر: ماوس منحصر به فرد ترمال‌تیک، طراحی بی‌ام‌و

به گزارش سافت‌گذر ؛ ماوس‌های حرفه‌ای مخصوص بازی امکانات منحصر به فرد و گاهاً طراحی‌های بی‌نظیری دارند، اما وقتی هر دوی این ویژگی‌ها در یک ماوس جمع شود، آن محصول قطعاً ارزش بررسی دقیق‌تر را دارد.

یک قطعه فلز، چند ایده خلاقانه در مورد لوازم جانبی، و فناوری پیشرفته را در نظر بگیرید. همه آن‌ها را با یک طراحی عالی ترکیب کنید. نتیجه‌ای که می‌گیرید، ماوس «لول 10 ام» Level 10 M محصول شرکت «ترمال‌تیک ای‌اسپورتس» Thermaltake eSports است. برای این‌که ببینید آیا «لول 10 ام» آن ماوسی شده که ترمال‌تیک می‌خواسته یا نه، ادامه این بررسی را بخوانید.

 

تیم طراحی «بی‌ام‌و» همچنان شاخه‌های خود را بیش‌تر می‌کند. این گروه به غیر از اتومبیل‌های معمولی، قایق بادبانی و کیس‌های رایانه شخصی هم طراحی می‌کند. اکنون و با عرضه ماوس لول 10 ام، این شرکت خودروسازی وارد عرصه قطعات جانبی رایانه هم شده است.

ترمال‌تیک و گروه «دیزاین‌ورکس» از شرکت‌های فرعی بی‌ام‌و برای ایجاد سری محصولات «لول 10» وارد همکاری شده‌اند. به عنوان مثال، کیس‌های لول 10 همه را با نوعی از طراحی زیبا تحت تأثیر قرار می‌دهند که قبلاً هرگز مشابه آن را ندیده بودیم. برخی آن‌ها را دوست دارند و برخی از آن‌ها متنفر هستند، اما هیچ‌کس نمی تواند منحصر به فرد بودن این محصولات را انکار کند.

 

بخش بازاریابی ترمال‌تیک وعده‌های بسیاری در مورد این ماوس داده و ما مشتاق بودیم ببینیم آیا لول 10 ام می‌تواند آن‌ها را محقق کند یا نه. توجه خاص ما روی جنس مواد سازنده، ویژگی‌ها، و لایه سطحی ماوس است که برای کمک به خنک شدن دست طراحی شده. شاید مهم‌تر از این‌ها، این سؤال باشد که آیا این همه تجملات یک ماوس 100 دلاری، برای استفاده روزمره هم کاربرد دارد یا نه؟

* بیرون آوردن لول 10 ام از جعبه
جعبه تی‌تی ای‌اسپورتس لول 10 ام روکش پلاستیکی ندارد، که ما از این بابت خوشحالیم. با این حال، ما چند نکته جزئی در مورد بسته‌بندی وجود دارد که می‌خواهم به آن‌ها اشاره کنیم.

 

به گزارش سافت‌گذر ؛ پس از آن‌که قاب بیرونی جعبه را جدا می‌کنید، دو فلاپ مقوایی می‌بینید که با یک برچسب کنار هم نگه داشته شده‌اند. برچسب کار خود را به خوبی انجام می‌دهد، یعنی واقعاً، واقعاً چسبناک است. البته تکه‌ای جدا ندارد که بتوانید با دست آن را جدا کنید. حتماً می‌گویید "خب که چه؟ با یک چاقو آن را می‌بریم." درست است. فقط دقت کنید که ماوس به طور مستقیم زیر این برچسب است هیچ محافظی هم ندارد. برشی به عمق چند میلی‌متر کافی است تا بالای ماوس جدید خود را خراش بدهید، بدون آن‌که هنوز آن را دیده باشید.

 

به هر حال، وقتی برچسب را پاره می‌کنید، ماوس جدیدتان ظاهر می‌شود. ماوس و مقوای چسبیده به آن را از جعبه خارج کنید تا تمام لوازم جانبی همراه آن را ببینید.

 

ترمال‌تیک درباره لوازم اضافی خسیس نیست. جعبه ماوس شامل یک سی‌دی درایور، یک پیچ‌گوشتی شماره شش برای تنظیمات و یک کیسه شیک کوچک برای حمل و نقل است. جالب این‌که تبلیغاتی هم برای رنگ‌های دیگر ماوس وجود دارد که آن‌ها را نخریده‌اید.

 

هنگامی که همه این چیزها را باز کردید، یک مرحله دیگر هم باقی می‌ماند: برچسبی که در پایین ماوس و برای محافظت از سنسور آن نصب شده است. بالای این برچسب از جنس کاغذ نازک است که به راحتی پاره می‌شود، اما یک بخش چسبناک روی ماوس باقی می‌ماند. این بار هم استفاده از یک جسم نوک تیز برای برداشتن برچسب، روش خوبی نیست. ما با ناخن و صبر زیاد به جان این برچسب افتادیم.

به طور کلی، اولین برداشت ما از ماوس لول 10 ام تی‌تی ای‌اسپورتس بسیار مثبت بود، اگرچه با برچسب‌هایش باید محتاطانه رفتار شود.

 

* جنس مواد سازنده و روکش
نسخه نهایی لول 10 ام کامل‌تر از نمونه‌های مهندسی اولیه‌ای به نظر می‌رسد که ما از آن دیده بودیم. قطعات آلومینیومی آن بسیار قوی هستند و حس کیفیت بالای تولید را به کاربر القا می‌کنند. ما برای پیدا کردن لبه‌های اتصال و شکاف‌های ماوس مجبور به استفاده از ذره‌بین شدیم.

به گزارش سافت‌گذر ؛ سطح بالای ماوس داستان دیگری است. برای شرایط معمولی به اندازه کافی مقاوم است، اما به شدت توصیه می‌کنیم دستی که روی ماوس می‌گذارید، انگشتر یا حلقه نداشته باشد، به خصوص اگر انگشترتان لبه‌های تیز دارد. تماس با فلز می‌تواند پوشش زبر بدنه ماوس یا نوار صاف فلزی در وسط آن را خراش بدهد.

 

* ارگونومی
ما به چهار نفر با اندازه و شکل متفاوت دست گفتیم از لول 10 ام استفاده کنند. می‌خواستیم در مورد کارکرد عمومی، راحتی بلندمدت و کاربرد ماوس در بازی‌ها بیش‌تر تحقیق کنیم. با وجود تردید اولیه ما در مورد طراحی بسیار باز ماوس، طولی نکشید که تیم ما به راحتی استفاده از ماوس اذعان کرد.

با وجود اندازه لول 10 ام، آن را به شکلی طراحی کرده‌اند که ترکیبی از پنجه و نوک انگشتان ماوس را کنترل کند. تنها بخش‌هایی از دست، سطح ماوس را لمس می‌کند و ماوس را اغلب با انگشتان دست جابه‌جا می‌کنید. شکل متقارن ماوس که  از طریق تغییر شیب هم تنظیم می‌شود، می‌تواند هم برای دست‌راستی‌ها و هم دست‌چپی‌ها حس خوشایندی فراهم کند. این باعث می‌شود ماوس برای گیمرهای متوسط تا حساس، ایده‌آل باشد.

تنها ویژگی ماوس که باید خود را با آن انطباق کنیم، وزن 185 گرمی آن است که دست‌های کوچک‌تر و افرادی را که عادت به بازی طولانی‌مدت ندارند، خسته می‌کند. با این حال، اگر شما یک کاربر باتجربه هستید، وزن ماوس برایتان خوب است، به خصوص که پایه‌های تفلون لول 10 ام، آن را به راحتی حرکت می‌دهد.

 

دکمه‌های بزرگ و کاملاً مستقل ماوس، مکانیسم سوئیچ‌های خوبی دارند، نقطه فشار آن‌ها بسیار دقیق و خوب قرار داده شده و موجب بازخورد بسیار مطلوبی می‌شود.

 

به گزارش سافت‌گذر ؛ لبه‌های جلویی ماوس بیش‌تری برای زیبایی هستند تا کارکرد. کابل ماوس در ابتدا کمی خشک است، اما طی استفاده بهتر می‌شود. در نهایت هم به جایی می‌رسد که تأثیر منفی روی حرکت ماوس ندارد.

 

ما زمان خود را برای توضیح یواس‌بی ماوس با روکش طلایی نمی‌گذاریم که شرکت‌ها به دلایل بازاریابی احساس می‌کنند باید در دستگاه‌شان بگذارند. با این وجود، کلاهک پورت، برای حفاظت از آن هنگام حمل و نقل مفید است.

سرعت 1000 هرتزی برای کارهایی که دقت بالای «نقطه در اینچ» نیاز دارند به درد می‌خورد، اما تقریباً غیرممکن است کسی واقعاً نیازمند 8200 نقطه در اینچی باشد که در این ماوس تعبیه شده است.

* سنسور، سوئیچ‌ها و اسکرول
لول 10 ام سنسوری لیزری با دقت 8200 نقطه در اینچ دارد. تنظیمات پیش‌فرض ماوس، 800، 1600، 3200 و 5000 نقطه در اینچ تعیین شده‌اند که معقول‌تر است. ما هیچ مشکلی با جابه‌جایی ناخواست ماوس در اثر بلند کردن آن از روی پد نداشتیم. ماوس به خوبی روی طیف گسترده‌ای از سطوح مختلف کار می‌کند. هرچه گشتیم، سطحی را پیدا نکردیم که لول 10 ام روی آن کار نکند.

تی‌تی ای‌اسپورتس ویژگی «تشخیص زاویه» angle snapping، یا «پیش‌بینی» prediction را در این ماوس تعبیه کرده است. این ویژگی از نظر برخی، ویژگی بسیار خوبی است، در حالی که برخی دیگر، از جمله گیمرها، تشخیص زاویه را یک قابلیت کاملاً منفی می‌دانند. تشخیص زاویه چیست؟ بعضی ماوس‌های می‌توانند به کاربر کمک کنند تا اگر حتی دستش اندکی لرزید، باز هم بتواند خطوط صاف ترسیم کند. به عبارت دیگر، ماوس می‌تواند «پیش‌بینی» کند که هدف کاربر چیست. این ویژگی در لول 10 ام در حد کمی وجود دارد، اما باز هم محسوس است.

 

زیر ماوس، پایه‌های بزرگی از جنس تفلون می‌بینید که لول 10 ام نسبتاً به آسانی روی آن‌ها سر می‌خورد. با این وجود، وزن 185 گرمی ماوس هنوز باز هم ممکن است برای جابه‌جایی مشکل‌ساز شود. دست‌ها و ماهیچه‌های قوی در این‌جا به کار مشتری می‌آیند.

 

دکمه‌های کنار ماوس هم مثل دو دکمه اصلی آن از نظر فشار، سوئیچ و بازخورد، خوب هستند. زبری سطح آن‌ها کاملاً مناسب است و سخت می‌توان آن‌ها را گم کرد.

 

به گزارش سافت‌گذر ؛ دکمه Z شکل کنار ماوس یک سوئیچ چهار طرفه است که به طور پیش‌فرض چهار پروفایل دقت ماوس را تنظیم می‌کند. البته می‌توان از طریق نرم‌افزار ماوس، این سوئیچ را برای کاربردهای دیگر هم تنظیم کرد. متأسفانه این سوئیچ برای دست‌چپ‌ها ایده‌آل نیست. یکی از اعضای تیم بررسی ما موفق شده بود با انگشت کوچک دست چپ با آن کار کند، اما کسب مهارت در این روش طول می‌کشد.

ضمناً با استفاده از نرم‌افزار خود ترمال‌تیک، دکمه‌های جانبی را هم می‌توان غیرفعال کرد.

 

چراغ‌های نشان‌گر 4 پروفایل دقت ماوس روی کلیک راست تعبیه شده است.

 

همان‌طور که گفتیم، ترمال‌تیک به خوبی دکمه‌های جانبی ماوس را ساخته و تعداد آن‌ها هم برای اکثر کاربران کافی است.

 

اسکرول ماوس به نرمی می‌چرخد و در عین حال بازخورد خوبی دارد. زائده‌های شبیه نعل اسب که روی اسکرول هستند کار با آن را راحت‌تر می‌کنند و اگر از آن‌ها استفاده کنید به سرعت اسکرول‌های استاندارد ماس را فراموش خواهید کرد. البته ما نمی‌دانیم بعد از گذشت چند ماه، پرز و آشغال‌هایی را که لابه‌لای این طرح گیر می‌کند، چگونه باید تمیز کنیم. اسکرول‌هایی که طرح کم‌عمق‌تر دارند احتمال کم‌تری هم دارد که پرز به خود جذب کنند.

ترمال‌تیک قابلیت اسکرول در دو محور را در ماوس قرار نداده که از نظر ما یک نقطه قوت است، چون این قابلیت اغلب فایده خاصی ندارد، بلکه بیش‌تر مشکل‌ساز می‌شود.

 

* تنظیمات مکانیکی
صرف‌نظر از این‌که درباره طراحی این ماوس چه نظری دارید، گزینه‌های تنظیم شخصی آن، بدون شک یک نقطه قوت است. اگرچه امکان تنظیم طول مثل «اوروبروس» Ouroboros «ریزر» Razer را ندارد، اما می‌توان ارتفاع آن را 5 میلی‌متر کم یا زیاد کرد و قاب روی آن را 5 درجه به چپ یا راست برد. بنابراین ماوس به طور طبیعی برای دست‌هایی با اندازه‌های مختلف راحت و برای راست‌دست‌ها و چپ‌دست‌ها مناسب می‌شود. تنها مشکلش این است که شما را به یک طول ثابت محدود می‌کند.

 

هر کس دست‌های بزرگ و یا انگشتان بلند داشته باشد برای کار با سوئیچ چهار طرفه کنار ماوس به مشکل برمی‌خورد. با این حال، جای دکمه‌های سمت دیگر، بهتر طراحی شده است.

ترمال‌تیک یک پیچ‌گوشتی کوچک شماره شش هم برای انجام تنظیمات مکانیکی در جعبه گذاشته است.

 

 

 

 

به گزارش سافت‌گذر ؛ این تنظیمات لول 10 ام کمی زور می‌خواهد، اما ارتفاع و زاویه تنظیم‌شده در طول زمان، تغییر نمی‌کند. ماوس‌تان کم‌کم نمی‌خوابد یا به آرامی به تنظیمات اولیه خود برنمی‌گردد. مکانیسم استفاده شده هم مؤثر و هم قابل اتکاست. اگر از صندلی‌های قابل تنظیم استفاده کرده باشید، احتمالاً می‌دانید که این دو ویژگی در بسیاری از آن‌ها وجود ندارد.

* عملکرد خنک‌کنندگی: کاربردی یا تزئینی؟
لول 10 ام دارای طراحی بسیار باز است. حتی سطح آلومینیومی ماوس هم سوراخ است. روی کاغذ، این‌ها باید دستان کاربر را خنک نگه دارد و از تعرق جلوگیری کند. مسلماً این ویژگی چیزی بود که ما می‌خواستیم شخصاً امتحان کنیم.

برای مقایسه از ماوسی معمولی با روکش پلاستیکی استفاده کردیم. قبل از هر بار بازی، دست خود را با صابون‌های خنثی و در یک اتاق با دمای 22 درجه سانتی‌گراد می‌شستیم. اندازه‌گیری دمای اتاق دماسنج مادون قرمز صورت می‌گرفت.

 

لول 10 ام نسبت به ماوس پرچم‌دار یک شرکت رقیب و شناخته‌شده، زیر دست حس خنک‌تری دارد، به خصوص در ابتدای دوره‌های 35 دقیقه‌ای بازی ما. بیش از نیم ساعت بعد از تماس مداوم دست با ماوس هم تعرق کم‌تری را شاهد بودیم. بله، عرق وجود «داشت»، اما بدنه آلومینیومی ماوس ترماتل‌تیک به طور مؤثری حرارت بدن را گرفته و در محیط از بین می‌برد.

همان‌طور که در عکس زیر هم نشان داده شده، سوراخ‌های بالای ماوس گونه‌ای طراحی شده‌اند که به طور کامل توسط دست پوشش داده نمی‌شوند. هوا می‌تواند به زیر دست کاربر برسد و به کاهش تعرق دست کمک کند.

 

* راه‌اندازی، درایور و نرم‌افزار
از نرم افزار همراه ماوس برای شخصی‌سازی استفاده می‌شود و پنج پروفایل مجزا دارد. در ابتدا به نظر می‌رسد کمی به هم ریخته است، اما استفاده از آن به اندازه کافی آسان هست. نرم‌افزار ترمال‌تیک به جای نوشته از تصاویر «بیت‌مپ» استفاده می‌کند، بنابراین انتخاب یک زبان دیگر، تنها نوشته‌های راهنما را تغییر می‌دهد. کسانی که انگلیسی بلد هستند مشکلی نخواهند داشت، اما اگر شما زبان دیگری را ترجیح می‌دهید، بهتر است این نکته را هم بدانید.

 

نرم‌افزار شامل چیزی به نام «حالت جنگ» است که روشنایی ال‌ای‌دی را به تناسب «کلیک» تنظیم می‌کند. هرچه سریع‌تر کلیک کنید، تصور ماوس این است که احتمالاً در وسط معرکه جنگ هستید و بنابراین ال‌ای‌دی‌های ماوس هم فعال‌تر می‌شوند. ما تصمیم گرفتیم دست به ماجراجویی بزنیم و این قابلیت ماوس را امتحان کنیم.

 

نورپردازی زیر دکمه سمت چپ، زیر اسکرول، زیر لوگوی ترمال‌تیک را می‌توان به صورت جداگانه با انتخاب از میان گزینه‌های مختلف رنگ پیش‌فرض شخصی‌سازی کرد.

 

نرم‌افزار ترمال‌تیک حاوی دو فیلم تبلیغاتی هم هست. نمی‌دانیم چرا این فیلم‌ها را گذاشته‌اند: کسی که نرم‌افزار را دانلود می‌کند، به احتمال بسیار زیاد، ماوس را قبلاً خریده است. به هر حال، نرم‌افزار به لطف این ویدیوها، به جای 7 مگابایت، 45 مگابایت است. با این وجود، باز هم توصیه می‌کنیم آخرین نسخه از نرم‌افزار را دانلود کنید، چون برخی از ویژگی‌‌های ماوس بدون نرم‌افزار آن کار نمی‌کند.

به گزارش سافت‌گذر ؛ قابلیت ضبط ماکروی نرم‌افزار بدون دردسر کار می‌کند و امکان تنظیم «تأخیر» delay در آن بسیار به کارتان می‌آید. تعیین کارکرد ماکرو برای دکمه‌های ماوس هم از این ساده‌تر نمی‌تواند باشد.

 

ماوس به آسانی امکان شخصی‌سازی دقت سنسور را به کاربر می‌دهد و همه ویژگی‌هایی را دارد که انتظار می‌رود در یک ماوس مدرن و حرفه‌ای وجود داشته باشد. حتی حساسیت محورهای افقی و عمودی را نیز می‌توان به طور مجزا تنظیم کرد.

اگر می‌خواهید پروفایل‌های پیش‌فرض دقت ماوس را هم تغییر دهید، ترمال‌تیک به شما این اجازه را می‌دهد. این ویژگی به خصوص برای افرادی مهم است که حساسیت پایین‌تر از حداقل 800 نقطه در اینچ را ترجیح می‌دهند.

 

همه پروفایل‌ها را می توان ذخیره و بارگزاری کرد. به این ترتیب، می‌توانید پروفایل‌هایی را که الآن مورد نیازتان نیستند، برای استفاده در آینده ذخیره کنید.

 

* ظاهر عجیب، ارگونومی خوب و کیفیت ساخت بالا
پس از گذراندن زمان زیادی با ماوس «لول 10 ام» «تی‌تی ای‌اسپورتس» به این نتیجه رسیدیم که این ماوس بسیار کاربردی‌تر از آن چیزی است که انتظارش را داشتیم. ما با دیدن ظاهر غیر عادی ماوس شک کردیم که ماوس کارآمدی هم باشد، اما اگرچه هنوز هم ظاهر ماوس را عجیب می‌دانیم، اما معتقدیم از سایر رقبای خود خنک‌تر است. بسیاری از مردم به طراحی ماوس لول 10 ام شما با حسادت نگاه خواهند کرد، اما فراتر از زیبایی، ارگونومی خوب، نرم‌افزاری پر از گزینه‌های سفارشی‌سازی و کیفیت ساختی بسیار بالا هم نصیبتان خواهد شد. این کیفیت به اندازه کافی هست تا به‌رغم پرداخت هزینه‌ای بالا، شما را تا سال‌‌های پشیمان نکند.

اگر شما به دنبال ماوسی هستید که بتوانید با کف دست آن را کنترل کنید، باید هنوز بگردید. «لول 10 ام» ترمال‌تیک برای افرادی در نظر گرفته شده که می‌خواهند ماوس خود را توسط انگشتان دست تکان بدهند. این ماوس نیازی هم به فشار عمودی یا سنگینی دست ندارد. ماوس‌های دیگر، چه محصول ترمال‌تیک باشند و چه شرکت‌های دیگر، برای کسانی که عادت به گرفتن ماوس با کف دست دارند، گزینه‌های بهتری به شمار می‌روند.

 

لول 10 ام با ترکیبی از طراحی، شیوه گرفتن ماوس با پنجه و نوک انگشتان، و مواد استفاده شده در بدنه می‌تواند تعرق دست را کاهش دهد، با این وجود، همه واقعیت هم این نیست. احتمالاً در طولانی‌مدت، دست شما عرق خواهد کرد. این در حالی است که اندازه‌گیری‌های ما نشان می‌دهد ادعاهای ترمال‌تیک بی‌اساس هم نیست.

سنسوری با حداکثر حساسیت 8200 نقطه در اینچ قابل توجه است، حتی اگر، عملاً، لازم نباشد.

گیمرهایی که به ماوس‌های سبک‌وزنی عادت دارند که با زور حداقلی حرکت می‌کنند، ممکن است با وزن 185 گرمی ماوس راحت نباشند. این وزن چیزی در حدود ماوس‌های وایرلس با احتساب وزن باتری آن‌هاست. اما به نظر ما، این وزن در استفاده از ماوس مشکلی ایجاد نمی‌کند.

نرم‌افزار همراه محصول شامل تمام ویژگی‌هایی است که از آن انتظار می‌رود. همچنین این نرم‌افزار از همان نسخه 1، کاملاً بی‌نقص کار می‌کند. ترمال‌تیک می‌توانست فیلم‌های تبلیغاتی را در نرم‌افزار قرار ندهد، چون کسی که این برنامه را نصب می‌کند، ماوس را قبلاً خریده است. می‌توانستند تلاش خود را به جای ساختن فیلم تبلیغاتی، معطوف به ارائه امکان بهتر برای کاربرانی کنند که مایل به استفاده از زبانی غیر از انگلیسی هستند.

* بخریم یا نه؟
اگر لوازم جانبی عجیب و غریب با طراحی جذاب را دوست دارید که برای استفاده روزمره هم عالی هستند، ممکن است این ماوس را بپسندید.

به گزارش سافت‌گذر ؛ آن‌چه ممکن است شما را از خرید این ماوس منصرف کند، قیمت آن است. به ندرت می‌توانید رقیبی برای این ماوس 100 دلاری پیدا کنید. اما با وجود قیمت بالای آن، از نظر ما، «لول 10 ام» ارزش خریدن را دارد. طراحی جالب این ماوس بی‌شک بی‌رقیب است، اما مهم‌تر این‌که این ماوس برای استفاده بلندمدت هم راحت و کارآمد است. ترکیبی از ظاهر خوب و کارآمدی بالا، «لول 10 ام» را به یک محصول ارزشمند تبدیل کرده است، البته برای افرادی که جیب‌شان به اندازه کافی عمیق باشد.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 25142 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1393/11/23 تعداد مشاهده: 1591
اخبار مرتبط
سافت گذر
 
 
 
نظرات بینندگان

آیدین 1393/11/23 11:49
من که هیچ شباهتی با bmw نمی بینم
به نظرم اینو قبلا طراحی کردن بعد گشتن دنبال اسپانسر یا جذب مشتری با این برندlay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol dosis pantoprazol boluslay:none">prednisolon blodsocker prednisolon klysma prednisolon graviditetlay:none">fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung