کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9159 | مشاهده و دانلود: 735129164 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316240 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

7 دلیل برای میلیونرها: چرا نباید یک آیفون بخرید؟

آنها در بهترین روزهای خود به سر می برند اما آمار خیره کننده فروش و تعداد طرفداران هیچ وسیله دیجیتالی نمی تواند معایبش را پنهان کند. نوشته زیر فهرستی است از نقطه ضعف های بزرگ آیفون که تنها پس از خرید متوجه آنها می شویم.

1-
به گزارش سافت گذر به نقل ازبرترین ها؛ بعد از فرستادن SMS نمی توانید از وضعیت آن باخبر شوید. جالب است که حتی روی یک گوشی 30 هزار تومانی هم قابلیت Delivery وجود دارد اما روی آیفون 700 دلاری موجود نیست! پس از ارسال SMS  شما نه از ارسال صحیح آن خبری دارید و نه از رسیدن به گوشی گیرنده و این موضوع در SMS های فوری واقعا عذاب آور است.

2- دوستتان یک موسیقی زیبا دارد و می خواهد برای شما بلوتوث کند اما آیفون امکان ارسال و دریافت فایل با بلوتوث را ندارد و شما عملا از هرگونه اشتراک گذاری ساده محروم هستید. اپل معتقد است این کار موجب نقض کپی رایت می شود.

هفت دلیل برای میلیونرها: چرا نباید یک آیفون بخرید؟

3- آیفون رادیو ندارد. می خواهید در مسر بازگشت به منزل از آخرین وضعیت مسابقه فوتبال باخبر شوید اما مشکل اینجاست که آیفون رادیو FM ندارد! این موضوع در آمریکا که رادیوهای اینترنتی و همچنین دسترسی به اینترنت پرسرعت روی موبایل وجود دارد، موضوع عجیبی نیست و احتمالا مشکلی ایجاد نخواهد کرد اما در ایران بدون شک نقص محسوب می شود.

4- هیچ برنامه ای برای مدیریت فایل ها یا File Manager در اختیار ندارید. برنامه هایی مانند iFile هم که به عنوان فایل منیجر در اپ استور معروف هستند فقط به فایل های خودشان دسترسی دارند و امکان دسترسی به مثلا فایل های برنامه های دیگر مانند موسیقی های موجود در دستگاه شما را ندارند. همین موضوع موجب روش هایی عجیب در انتقال فایل مانند ایمیل کردن و یا انتقال به Drop Box و... می شود چون امکان انتخاب محلی برای ذخیره کردن فایل وجود ندارد.

در حالی که در سایر گوشی ها پس از اتصال به USB شما به راحتی می توانید با خاطری آسوده به فایل هایتان دسترسی داشته باشید. البته با برنامه هایی مانند Disk Aid که برای ویندوز و مک ارائه شده این مشکل تا حدی قابل رفع است اما اگر بخواهید محدودیت دسترسی روی گوشی را بردارید باید جلبرک کنید که حتی اگر برای دستگاه شما ارائه شده باشد به دلایلی صحیح نیست.

5- اگر عادت دارید به طور مداوم قالب یا تم جدید روی گوشی خود بگذارید، باید بدانید چنین امکانی در آیفون وجود ندارد. حتی پل امکان تغییر رنگ برای قالب استاندارد خودش را هم پیش بنین نکرده و باید با همین رنگ پیش فرض آن کنار بیایید.

6- برنامه های جانبی مانند منشی تلفنی برای آیفون وجود ندارد. می توانید این خدمات را روی بسته های خدمات ارزش افزوده اپراتور موبایل تان دریافت کنید که هزینه دارد. این در حالی است که برای اندروید چند اپلیکیشن خوب معرفی شده است.

7- شما روی گوشی نوکیای قدیمی خود می توانستید چند پروفایل مختلف داشته باشید. مثلا پروفایل شب شامل زنگ تماس و SMS با صدای کم یا پروفایل جلسات روی ویبره و پروفایل مکان های شلوغ با صدای زنگ بلند. یا مثلا پروفایل Silent اما چنین تنظیماتی روی آیفون وجود ندارد.

استفاده از گزینه ِDo Not Disturb پیچیده است و کاملا با آنچه اپل درباره کاربری آسان و بدون دردسر می گوید تفاوت دارد. تازه وقتی پس از کلی سر و کله زدن با آن روش کار را یاد بگیرید، متوجه خواهید شد که آنچنان به درد بخور نیست و بیشتر به درد کاربران افسرده و گوشه گیر موبایل می خورد.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 25427 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: bartarinha.ir تاریخ خبر: 1393/12/12 تعداد مشاهده: 1824
کلید واژه ها: ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

علی جوادی 1393/12/15 21:00
آقا iMamad عزیز...منم میتونم موتور پراید رو تقویت کنم بشه مثل بنز...اما دو روز بعد از هم میپاشه...lay:none">prednisolon blodsocker ogvitaminerfor.site prednisolon graviditet
iMamad 1393/12/13 23:40
من یکی از کاربران اپل هستم خیلی هم راضی هستم حدود ۵ ساله اپل دارم این چیزهایی که این بالا گفتی اصلا حقیقت نداره چون با یه جیلریک ساده میشه همشونو رو ایفون گذاشت
بجز رادیو
حامد 1393/12/13 21:57
من عاشق اندرویدم و یه گوشی رده متوسط اندرویدی دارم ولی باید بگم همون مورد اول (عدم delivery اس ام اس ها) کافیه تا هیچ وقت سمت اپل نرم, البته فعلا پولشو ندارم ولی اگه هم داشتم سامسونگ می خریدم.lay:none">fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung
اردلان 1393/12/13 00:35
با اینکه زمان زیادی از عمر ویندوزفون 8 به بعد نمیگذره اما بدون شک میشه گفت سلطان سیستم عامل گوشی ها محسوب میشه !!! فقط کافیه کمی با این سیستم عامل فوق العاده کار کنید تا متوجه شید هیچ کم و کسری حتی در نرم افزار ها هم نداره!!
Mohammad 1393/12/12 22:10
مزخرف ترین گوشیه
من موندم ابن چطوربهترین گوشیه دنیامعرفی شده!!!
مرتضی هادی 1393/12/12 17:55
دقیقا اپل فقط به درد پز دادن میخوره وگرنه قابلیتاش تو اندروید 700 تومنی هم هست تازه اندریده قابلیتاش بیشتره
ناصر اربابي 1393/12/12 17:13
با سلام دوستان
با اینکه همیشه به دوستام میگفتم این گوشی بدرد شما نمیخوره اما رفتن و گرفتند و الان عمق دیدگاه منو درک میکنن ولی آب رفته به جوی بر نمی گرده
با اینکه گوشی اندرویدی دارم اما هنوزم یک عشق نوکیا هستمlay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol diarre pantoprazol bolus
اویس 1393/12/12 09:45
البته با این همه نرم افزار کاربردی و مسنجر که این روزا مد شده نقص هاش برطرف میشه ولی بازم نمیشه این موارد و نادیده گرفت!!
علی جوادی 1393/12/12 09:29
چدر جالب...زنده باد نویسنده ی این مطلب
بخدا نوکیا 1200 می ارزه به صدتا آیفون 6...حالم از سیستم عامل و برندش بهم میخوره
عکس این قضیه هم هست...سامسونگ با نمایش گلکسی اس 6 تحسین همگان رو برانگیخت تا جایی که خیلی از بزرگان اس 6 اج رو اثری هنری توصیف کردن...با تشکر از سافت گذر معظم
رضا گودرزی 1393/12/12 09:16
با سلام. این درسته که استفاده از آیفون و به طور کلی آی دیوایس ها همیشه با یک سری از محدودیت ها همراه بوده ولی باید یه مقدار اطلاعات افرادی که این قبیل مطالب رو می نویسن هم بالا باشه. مثلاً آی او اس از نسخه 7 به بعد این قابلیت رو داره که در صورتی که پیامکی توسط مخاطب دریافت نشه به صورت خیلی زیبایی پیغام Not Delivered رو کنار همون پیام ارسالی نمایش بده. اعتقاد اپل هم به رعایت قانون کپی رایت درخور تحسین هم هست. به هر حال استفاده از اکوسیستم اپل شاید انقدر برای کاربرانش جذاب باشه که انقدر طرفدار داره. راحتی کار، سادگی و تمیز بودن سیستم عامل آی دیوایس ها همیشه برگ برنده شون بوده و هست.
برای خود من تنظیمات راحت و بدون دردسر وی پی ان و همچنین اپلیکیشن های فوق العاده قوی و همیشه قابل اطمینان برای اتصال به سرویس های رایگان وی پی ان مزیتیه که هیچوقت اونو با مزایای قدیمی شده ی سیستم عامل های دیگه (بلوتوث، مادون قرمز، مدیریت سنتی فایل ها با توجه به اینترنت های پر سرعت امروزی و سیستم های فضای ابری موجود در اون و ...) عوض نمی کنم.
بهتره همیشه حق انتخاب رو به مشتری ها برای اینکه خودشون بهترین انتخاب رو داشته باشن داد.
اکبر خادملو 1393/12/12 09:05
تو یک جمله میگم آیفون فقط یک زندانی پوشیده از طلاست
مهدی 1393/12/12 07:20
دمت گرم حال کردمlay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol dosis pantoprazol bolus