کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9160 | مشاهده و دانلود: 735260042 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316257 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

BMW تمایلی به فروش دامنه Alphabet.com به گوگل ندارد

همان طور که اطلاع دارید  گوگل شرکت مادری به نام آلفابت تاسیس کرده که حال به نظر می‌رسد این شرکت بر سر نام دامنه‌ با شرکت بی‌ام‌دبلیو دچار مشکل شده است.

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ بر اساس گزارش نیویورک تایمز شرکت مادرِ گوگل (آلفابت)، دچار مشکل جدیدی با شرکت آلمانی بی‌ام‌دبلیو شده است. انتظار می‌رفت گوگل پیش از انتخاب نام آلفابت، جستجویی را با موتور اختصاصی خود انجام می‌داد! چرا که دامنه‌ی Alphabet.com به بی‌ام‌دبلیو تعلق دارد. یکی از سخنگویان این شرکت آلمانی نیز به نیویورک تایمز اعلام کرده که بی‌ام‌دبلیو تمایلی به فروش این دامنه به گوگل ندارد، زیرا دامنه‌ی آلفابت بخش بزرگی از ساز و کار بزرگ بی‌ام‌دبلیو به شمار می‌رود.

به علت این مشکل، گوگل به جای Alphabet.com دامنه‌ی abc.xyz را برای این شرکت مادر برگزید. آلفابت که با لری پیج و سرگی برین مدیریت می‌شود، حال به عنوان شرکت اصلی و مادر تمامی بخش‌های گوگل به شمار می‌رود و از این پس بخش‌های بزرگ گوگل همانند جی‌میل و اندروید هر کدام جزو یک شرکت بزرگ از آلفابت خواهند بود.

از زمانی که شرکت گوگل خبر تاسیس آلفابت را اعلام کرده، دامنه‌ی Alphabet.com داون شده است؛ به نظر می‌رسد علت این مشکل ترافیک بالا و تعداد بازدید کنندگان از این وب‌سایت باشد. علاوه بر بی‌ام‌دبلیو، دیگر کمپانی‌ها نیز دارای نام آلفابت هستند؛ به گزارش رویترز بیش از صد کمپانی در دنیا دارای نام تجاری آلفابت هستند. به عنوان مثال، شرکت تجاری آلفابت در سال ۱۹۶۵ میلادی تاسیس شده و فعالیت آن در حوزه‌ی الکترونیک است.

نام آلفابت بازخورد بسیاری را در پی داشته، به گونه‌ای که حتی حسابی در توییتر با نام Alphabet@ واکنشی به این این نام نشان داده است؛ این اکانت به فردی با نام کریس اندریکانیچ تعلق دارد که به نظر می‌رسد فالوئرهای خیلی زیادی هم دارد.

bm11www

دامنه‌ی com. به گونه‌ای است که بیشتر کمپانی‌های بزرگ صاحب آن هستند و پیش بینی می‌شد که آلفابت نیز صاحب این دامنه شود. البته به نظر می‌رسد دامنه مشکل بزرگی برای آلفابت نباشد. لری پیج نیز اعلام کرده که شرکت گوگل هیچ محصولی به نام تجاری آلفابت تولید نمی‌کند، بنابراین آلفابت همانند گوگل نام عمومی نخواهد بود.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 27733 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1394/05/22 تعداد مشاهده: 1710
کلید واژه ها: , , ,
سافت گذر