کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734244389 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316157 | نظرات: 37881
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

10 نکته برای وبلاگ نویسی

وبلاگ نویسی یکی از سرگرمی ها ی محبوب مردم در سراسر جهان است. کسانیکه که وبلاگ نویس هستند به خوبی می دانند که علی رقم مزیت هایی که در این فعالیت وجود دارد با چالش هایی نیز روبرو خواهید شد. صرف نظر از میزان تجربه ی شما در وبلاگ نویسی نکات کوچک بسیار مهمی وجود دارند که ممکن است به مرور زمان از خاطر رفته باشد. در ادامه 10 نکته ی مفید و پایه ای وبلاگ نویسی حرفه ای را بررسی می کنیم.

1. با وبلاگ های دیگر در تعامل باشید


به گزارش سافت گذر به نقل ازایتنا؛ اگر مطلبی در دیگر وبلاگ ها نظر شما را جلب کرده است برای آن مطلب نظر بگذارید. اینکار نه تنها ساده ترین راهکار تعامل با دیگر وبلاگ ها می باشد بلکه شما را بیشتر در معرض دید کاربران قرار می دهد. با ثبت نظر به دیگران نشان می دهید که برای دیگران احترام قائل هستید . بعلاوه اینکار ممکن است به ایجاد روابط بیشتری در آینده منتهی شود. بعلاوه با اینکار می توانید برای محتواهای وبلاگ خود ایده هایی کسب کنید.

2. از عکس های با کیفیت برای تصویر پروفایل استفاده کنید

تصاویر پروفایل یکی از مهم ترین المان ها برای نشان دادن هویت وبلاگ نویس هستند. پس از تصاویر با کیفیت و مرتبط مثل لوگو، آواتار و یا تصویر خودتان در پروفایل استفاده کنید. اگر از تصویر برند وبلاگ در پروفایل استفاده می کنید مطمئن شوید که به مقدار کافی در ذهن خوانندگان باقی بماند.

3. تصاویر وبلاگ را حتماً نامگذاری کنید

بخصوص اگر از تصاویری که خودتان ثبت کرده اید در وبلاگتان استفاده می کنید حتماً باید آنها را نامگذاری کنید. در این صورت تصویر شما در موتورهای جستجو به رسمیت شناخته می شوند. بعلاوه همانطور که شما از تصویری با ذکر منبع در وبلاگتان استفاده می کنید دیگران نیز در صورت استفاده از تصاویر وبلاگ شما باید منبع را ذکر کنند.

4. از کاربران بخواهید تا نظراتشان را ثبت کنند

یکی از مهم ترین بخش های وبلاگ نویسی تعامل با مخاطبان است. اینکار سبب می شود تا کاربران به مطالب بیشتر علاقه نشان دهند. از خوانندگان بخواهید تا نظراتشان را درباره ی هر محتوا ثبت کنند. یکی دیگر از راه های تعامل با مخاطبان استفاده از نظر سنجی و رای گیری است. یکی از مزیت های تعامل با کاربران دریافت پیشنهادات مفید در جهت بهبود محتوای وبلاگ است.

5. نظرات کاربران را نظارت و مدیریت کنید

در هر پست وبلاگ امکان ثبت نظرات اسپم وجود دارد. کامنت های اسپم می تواند باعث بی ارزش نشان داده شدن پست های شما شود. بنابراین به عنوان ادمین وبلاگ باید همواره بر روی کامنت های ثبت شده نظارت داشته باشید و هر کامنت اسپم و تبلیغاتی را حذف کنید. بعلاوه می توانید از منابع آنلاین برای مدیریت نظرات اسپم راهکارهایی را اتخاذ کنید.

6. از اسلایدرهای نا منظم استفاده نکنید

روش صحیح استفاده از "Parent" را در وبلاگ فرا بگیرید. در اسلایدرهای گوشه ی وبلاگ از تاپیک های سازمان یافته استفاده کنید و از به هم ریختگی و قرار دادن محتواهای گیج کننده جلوگیری کنید. یکی از راهکارهای سازمان دادن دسته ها استفاده از تاپیک های مختصر و کوتاه می باشد. برای مثال از دو تاپیک سلامت و سلامت روانی به صورت مجزا استفاده نکنید. بلکه تاپیک سلامت را "Parent" قرار دهید و تاپیک سلامت روانی را زیر مجموعه ی این تاپیک معرفی کنید.

7. سرفصل ها مهم هستند

سرفصل های خوب بسیار موثرتر در موتورهای جستجو ظاهر می شوند. سعی کنید برای پست ها از سرفصل های جذاب و قابل توجه استفاده کنید. توجه داشته باشید که سرفصل ها اولین قسمت وبلاگ هستند که قرار است کاربران مشاهده کنند. بنابراین از تیترهای جذاب برای محتواهای وبلاگتان استفاده کنید.

8. از قالب های رسیپانسیو و متناسب تلفن های همراه استفاده کنید

وبسایت یا وبلاگ شما قرار است با دستگاه های مختلفی دیده شود. امروزه کاربران تنها از لپ تاپ و کامپیوترهای شخصی برای وبگردی استفاده نمی کنند و جمعیت کاربران موبایل و تبلت رو به افزایش است. بنابراین وبلاگ شما باید از قالب های مبتنی بر موبایل نیز پشتیبانی کند. قالب های WordPress به صورت پیش فرض نسخه ی موبایل و تبلت را ارائه می دهند. بنابراین حتماً وبلاگ خود را با موبایل و تبلت نیز بررسی کنید تا اشکالی برای کاربران این دستگاه ها به وجود نیاید.

9. پست های وبلاگی را بر اساس برنامه منتشر کنید

علی رقم اینکه وبلاگ نویسی در هر زمان و هر مکانی امکانپذیرر است اما باید بر اساس برنامه محتواها را منتشر کرد. برای اینکار از مدیریت زمان و تنظیم ساعات بهره ببرید تا مقالات در زمان مشخص، سر وقت و با ریتم مشخصی منتشر شوند.

10. همواره لیستی از موضوعات جالب را تهیه کنید

برای مواقعی که موضوعی در ذهن ندارید و یا برای جلوگیری از قلم انداختن تاپیک های مهم بهتر است لیستی از موضوعاتی که در ذهن دارید را تهیه کنید. بعلاوه برخی تاپیک ها ممکن است در آینده بیشتر مورد توجه قرار بگیرد و با یادداشت کردن آنها و مرور تاپیک ها در آینده بتوانید تاپیک مفیدی برای یک پست وبلاگی باشد.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 28772 گروه خبری: اخبار آموزشی منبع خبر: ایتنا تاریخ خبر: 1394/07/23 تعداد مشاهده: 2259
کلید واژه ها: ,
سافت گذر