کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316262 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مارک زاکربرگ دلیل نبخشیدن پول به بنیاد‌های خیریه را شرح داد

در روزهای گذشته، مارک زاکربرگ طی یک نامه‌ی عجیب اعلام کرد که در کنار همسرش، ۹۹ درصد از سهام خود را در فیسبوک برای پیشرفت بشریت و ایجاد عدالت استفاده خواهند کرد. اما بسیاری نحوه‌ی استفاده‌ی او از این پول را به نقد کشیده و معتقد هستند که او به جای دادن پول خود به یک شرکت با مسئولیت محدود باید آن را به یک بنیاد خیریه می‌بخشید. زاکربرگ نیز  دلیل این کار خود را شرح داده است.

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ هفته‌ی گذشته مارک زاکربرگ و همسرش تصمیم خود مبنی بر بخشش ۹۹ درصد از سهام فیسبوک را که ارزشی معادل ۴۵ میلیارد دلار دارد اعلام کردند. او و همسرش این کار را برای ایجاد عدالت بین اقشار مختلف انسان‌ها و نیز پیشرفت بشریت انجام داده‌اند اما بسیاری این کار او را به چالش کشیده و می‌گویند زاکربرگ باید این پول را به یک بنیاد خیریه می‌بخشید و نه یک شرکت با مسئولیت محدود که کنترل آن را خود در دست دارد. مارک زاکربرگ بار دیگر دست به کار شده و با ارسال پیام جدید هدف خود و همسرش را از تاسیس بنیاد چن و زاکربرگ اعلام و بیان کرده است که در نظر دارند با این پول چه کارهایی انجام دهند. او اینطور نوشت:

بنیاد چن زاکربرگ یک شرکت با مسئولیت محدود، LLC، است. این مورد به ما کمک می‌کند تا مبلغ مورد نیاز موسسات غیرانتفاعی را تامین کرده و بتوانیم به صورت شخصی در محل‌های موردنظر سرمایه‌گذاری کنیم و موسسه‌ای تاثیرگذار در لابی‌های سیاسی باشیم.

در نقطه‌ی مقابل بنیادهای خیریه تنها می‌توانند در کارهایی سرمایه‌گذاری کنند که منجر به سود شود و البته نمی‌توانند در لابی‌های سیاسی حضور داشته باشند.

بسیاری بر این اعتقاد هستند که بیناد چن زاکربرگ برای فرار از مالیات توسط زاکربرگ تاسیس شده است و بیان کرده‌اند که با بخشش سهم به جای پول نقد زاکربرگ می‌تواند از مقدار زیادی مالیات فرار کند. زاکربرگ در این باره می‌گوید:

با استفاده از LLC به جای یک بنیاد خیریه سنتی ما هیچ نفعی از لحاظ مالیات نمی‌بریم و تنها انعطاف لازم برای رسیدن به اهداف خود را پیدا خواهیم کرد. اگر ما سهم خود را به یک بیناد خیریه‌ی سنتی انتقال می‌دادیم به سرعت نفع زیادی از طریق عدم پرداخت مالیات از آن ما می‌شد اما با تاسیس LLC این اتفاق نمی‌افتد چرا که ما نیز با فروش سهام خود باید همانند سایر شرکت‌ها مالیات پرداخت کنیم.

اما مشکل اصلی برای شرح بیشتر این مورد بود که منتقدان اعتقاد داشتند او پول خود را هدر می‌دهد. این افراد معتقد هستند دلارهای او باعث ایجاد یک سیلیکون ولی در ابعاد جهانی خواهد شد در حالی که او می‌توانست پول خود را به موسسات خیریه ببخشد تا پروژه‌های در حال اجرای این موسسات روند صعودی طی کنند. با این حال زاکربرگ در جدیدترین پست خود تلاش کرده است تا زمینه‌های اولیه‌ی فعالیت موسسه‌ی خیریه خود را اعلام کند. او این اهداف را به این شرح بیان می‌کند:

یادگیری شخصی، درمان بیماری‌ها، ایجاد ارتباط بین مردم دنیا و ساخت جوامع قدرتمند اولین اهداف مورد توجه موسسه‌ی چن زاکربرگ خواهد بود.

این چهار زمینه بسیار وسیع هستند به این دلیل زاکربرک مثال‌هایی در مورد فعالیت‌های گذشته‌ی خود را بیان کرده تا هدف خود را بهتر بیان کند.

فعالیت‌های آموزشی ما از طریق یک سازمان غیرانتفاعی با نام Startup Education تامین سرمایه می‌کند. بنیاد جدید Breakthrough Energy Coalition نیز سرمایه‌گذاری‌های شخصی را در زمین انرژی پاک صورت خواهد داد. به علاوه ما فعالیت‌های سلامتی دولت از جمله مقابله با ابولا را نیز تامین سرمایه کرده‌ایم.

او بار دیگر تاسیس LLC را بهتر از تاسیس بنیاد خیریه‌ی سنتی دانسته و می‌افزاید:

صرف‌نظر از نوع شرکت و بنیاد، تمرکز ما روی داشتن انعطاف بیشتر برای رسیدن به اهداف موردنظرمان است.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 29410 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1394/09/14 تعداد مشاهده: 2184
سافت گذر