کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316264 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

تیم کوک از طراحی مورد انتقاد قاب جدید اپل دفاع کرد

ظاهرا بسیاری از افراد انتقادات زیادی به قیمت و همچنین طراحی قاب جدید اسمارت باتری اپل دارند. با این حال تیم کوک، مدیر عامل اپل نیز با این افراد به طور کامل مخالف نیست و می‌گوید اپل در قاب جدید کارایی را به زیبایی ترجیح داده است.

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ تیم کوک در جدیدترین مصاحبه‌ی خود از طراحی قاب جدید اپل دفاع کرده و به بیان این نکته پرداخته که در طراحی این قاب در واقع اپل کارایی را به زیبایی ترجیح داده است. کوک می‌گوید:

یکی از نکاتی که باید به آن توجه داشت این که آیا تا به حال قاب‌های دیگر را امتحان کرده‌اید؟ آیا تلاش کرده‌اید تا گوشی خود را درون آن گذاشته و سپس هنگام نیاز بیرون بیاورید؟

در واقع کوک معتقد است قاب‌های ساخت شرکت‌های رقیب مانند قاب‌های موفی، کاربری دشواری دارند و استفاده و جدا کردن آن بسیار سخت است که البته از بررسی‌های این محصولات نیز می‌توان این سخن کوک را تایید کرد.

برای مثال بخش بالای قاب اپل که باتری در آن بخش وجود ندارد باعث می‌شود تا با خم شدن به راحتی گوشی را درون آن قرار دهید.

به علاوه تیم کوک اعلام کرده که معرفی این قاب به دلیل شارژدهی کم باتری آیفون ۶ یا ۶ اس نیست و در واقع قاب مورد نظر برای افرادی تهیه شده که واقعا به باتری اضافی نیاز دارند و اسمارت باتری قاب مناسب همگان نیست. کوک می‌افزاید:

اگر شما گوشی خود را هر روز شارژ می‌کنید به احتمال زیاد نیازی به این قاب نخواهید داشت اما اگر به سفرهای طولانی مدت و کوهنوردی می‌روید این قاب می‌تواند بسیار کاربردی باشد.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 29480 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: zoomit تاریخ خبر: 1394/09/20 تعداد مشاهده: 1372
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر