کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316267 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

بهترین راه برای ضبط ویدیو از نمایشگر دستگاه اندرویدی

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ گاهی دوست داریم ویدیویی از کار کردن با دستگاه اندرویدی خودمان تهیه کنیم و از آن استفاده‌های متفاوتی کنیم. فرض کنید قصد دارید با ضبط ویدیو شیوه تمام کردن بخشی از یک بازی‌، آموزش به یکی از اعضای خانواده برای کار کردن با اسکایپ یا آموزش شیوه تنظیم ساعت هشدار صبح در گوشی را به مادرمان آموزش دهیم. در این گزارش راه حل بسیار خوبی ارائه می‌کنیم که همه این ویژگی‌ها را با یکدیگر در اختیارتان قرار می‌دهد.

در حال حاضر و بدون استفاده از یک اپلیکیشن خاص این امکان به صورت پیش‌فرض در دستگا‌ه‌های اندرویدی تعبیه نشده و برای همین باید دست به دامان اپلیکیشن‌هایی که در این زمینه ساخته شده‌اند، شویم. اما بسیاری از اپلیکیشن‌های ساخته شده برای فراهم کردن این امکان هم آنقدر ساده و سر راست نیستند. پس چاره چیست؟ گوگل به تازگی فکری برای این موضوع کرده که در ادامه بیشتر با آن آشنا خواهیم شد. به کمک این راه شما می‌توانید ویدیویی از نمایشگر دستگاه (تبلت یا گوشی هوشمند اندرویدی) خود تهیه کنید و در هر جایی که علاقه دارید آپلود کنید و به اشتراک بگذارید.

youtube gaming 2a798

تا قبل از اینکه گوگل راهی برای این موضوع پیدا کند، راه آسانی برای ضبط نمایشگر گوشی‌های هوشمند وجود نداشت. اما Youtube Gaming روشی بدون دردسر و ساده دارد. اگر از اپلیکیشنی مثل Rec Screen Recorder استفاده کرده باشید، این برنامه تنها در دستگاه‌های اندرویدی روت شده قابل استفاده است، پس می‌توان گفت همه کاربران اندروید به راحتی نمی‌توانند از آن استفاده کنند. بعد از این برنامه نیز Recordable منتشر شد که پولی بود و دردسرهای خاص خودش را برای نصب روی دستگاه و استفاده داشت. اما با انتشار Youtube Gaming که با دستگاه‌های مجهز به نسخه اندروید ۴.۱ به بالا هماهنگ است، این ویژگی بسیار مفید اکنون در اختیار همه افراد قرار می‌گیرد.

همانطور که از اسم این برنامه (Youtube Gaming) هم مشخص است، برنامه جدید ساخت گوگل برای ضبط ویدیو از بازی‌ها در دستگاه‌های اندرویدی طراحی شده، اما چه کسی گفته برای برنامه‌ها و بخش‌های دیگر دستگاه نمی‌توان از آن استفاده کرد؟ برای اینکه بخواهید ویدیو ضبط شده را جایی آپلود کنید، البته که به اینترنت نیاز خواهید داشت اما برای ضبط ویدیو از نمایشگر هیچ نیازی به داشتن ارتباط با اینترنت نیست.

قدم اول: اپلیکیشن Youtube Gaming را نصب کنید

همین که برنامه را نصب کردید، آن را اجرا کنید و به بخش “Go Live” قرار گرفته در گوشه بالای برنامه بروید - وابسته به دستگاه یا جهت قرارگیری آن در دست ممکن است این گزینه در بخش دیگری قرار گرفته باشد، اما با کمی جستجو حتما آن را پیدا خواهید کرد.

قدم دوم: فرمت دلخواه را انتخاب کنید

می‌توانید در دو فرمت 720p (HD) یا 480p (SD) ویدیو ضبط کنید. حتما مطمئن شوید قبل از انتخاب Next، گزینه “Record” انتخاب شده باشد.

record1 78963

قدم سوم: اپلیکیشن دلخواه برای ضبط ویدیو را انتخاب کنید

این برنامه به شما اجازه می‌دهد هر اپلیکیشنی که دوست دارید را برای ضبط شدن ویدیو از نمایشگر انتخاب کنید. البته بازی‌ها هدف اولیه Youtube Gaming هستند اما شما می‌توانید تقریبا هر برنامه و بازی که روی گوشی خود نصب کرده‌اید را انتخاب کنید. با انتخاب برنامه دلخواه برای ضبط شدن ویدیو، Youtube Gaming امکان ضبط ویدیو را برای آن اپ فراهم می‌کند و اکنون تنها چیزی که لازم است انتخاب کنید، زدن دکمه Start است.

گزینه‌ای که هنگام ضبط ویدیو در بالای نمایشگر مشاهده می‌کنید، به شما اجازه می‌دهدکه میکروفون دستگاه را خاموش یا روشن کنید. در صورت دلخواه شما حتی می‌توانید با کمک دوربین جلوی دستگاه، استریم زنده‌ای از صورت خود نیز به صورت تصویر در تصویر هنگام ضبط برنامه اصلی، همراه کنید.

قدم چهارم: گزینه Stop را انتخاب کنید

زمانی که ضبط ویدیو از برنامه را خواستید متوقف کنید تنها گزینه Stop را انتخاب کنید. به همین سادگی شما موفق شدید از برنامه‌ای که می‌خواستید ویدیو تهیه کنید و آن را روی یوتیوب یا کانال‌ها و اپلیکیشن‌های دیگر آپلود کنید. آپلود ویدیوی ضبط شده در یوتیوب یکی از گزینه‌های پیش‌فرض Youtube Gaming است. برای اینکه این ویدیو را دوباره تماشا کنید یا به کمک بلوتوث یا فلش به شخص یا دستگاه دیگری ارسال کنید، با رفتن به گالری آن ویدیو را مشاهده کنید.

دانلود اپلیکیشن Youtube Gaming از پلی استور گوگل.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 29485 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: zoomit تاریخ خبر: 1394/09/20 تعداد مشاهده: 1779
سافت گذر
نظرات بینندگان

حسین 1394/09/21 09:02
این مورد در کشور شما در دسترس نیست
ناشناس 1394/09/20 16:24
غربی ها سالهاست به این نتیجه رسیدند که جاسوسی از همه مردم هزینه بر و پر خرج است و بهترین راه برای داشتن اطلاعات مردم این است که مردم خودشان با دست خودشان و به رایگان اطلاعات را به بهانه استفاده از اپلیکیشن های همه گیر و مورد نیاز، به ارگان های جاسوسی ارسال کنند. حالا این انتقال با وایبر باشد یا فیس بوک، با ایردروید و زاپیا باشد یا با برنامه های اشتراک تحت کلود