کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734244389 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316164 | نظرات: 37881
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

قانون جدید چین برای شرکت‌های تکنولوژی

کشور چین قانون ضدتروریسم جدیدی را به تصویب رسانده که شرکت‌های فعال در حوزه تکنولوژی را ملزم به کمک در جهت رمزگشایی اطلاعات مورد نیاز مقامات خواهد کرد. این در حالی است که در ابتدای امر قرار بود راه فراری برای دسترسی آسان دولت به اطلاعات، ایجاد شود. علاوه بر این، بر مبنای قانون یادشده، ارتش این کشور می‌تواند برنامه‌ریزی جهانی برای اجرای عملیات بر ضد تروریست‌ها را پیاده‌سازی کند.

به گزارش سافت گذر به نقل ازآی تی ایران؛ مقامات چین معتقدند این کشور در معرض افزایش روزافزون خطر حضور شبه‌نظامیان و جدایی‌طلبان، به ویژه در نواحی غربی Xinjiang (منطقه‌ای که در چندسال گذشته صدها نفر به علت خشونت‌ها کشته شده‌اند) قراردارد.

این در حالی است که این تصمیم، نگرانی‌هایی را برای شرکت‌های غربی حاضر در حوزه تکنولوژی ایجاد خواهد کرد. در پیش‌نویس این قانون، حتی الزام به مستقر بودن سرورها و نگه‌داشتن اطلاعات کاربران در چین نیز پیش‌بینی شده بود که این امر در نسخه نهایی تصویب شده، حذف شد. با این وجود، شرکت‌های حوزه تکنولوژی باید اطلاعات حساس رمزگذاری شده را در صورت درخواست مقامات این کشور، در اختیار آن‌ها قراردهند.

معاون بخش حقوقی مجلس چین، Li Shouwei در عکس العمل به این قانون اعلام کرده چین تنها موردی را تصویب کرده که دیگر دولت‌های غربی برای مبارزه با تروریسم، از شرکت‌های فعال در حوزه تکنولوژی خواستارند.

قانون جدید، محدودیت‌هایی را هم در خصوص پوشش جزئیات حملات تروریستی برای رسانه‌ها ایجاد خواهد کرد. به عنوان مثال، فعالین بخش رسانه و شبکه‌های اجتماعی نباید جزئیات فعالیت‌های تروریستی که ممکن است منجر به ایجاد تحرکات مشابه شود و یا صحنه‌های ظالمانه و غیرانسانی را دربر دارد، پوشش دهند. 

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 29707 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: آی تی ایران تاریخ خبر: 1394/10/08 تعداد مشاهده: 2554
کلید واژه ها: , , ,
سافت گذر