کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316128 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

iOS 9.3 نور آبی آی‌پد شما را برای خواب راحت‌تر کاهش می‌دهد

خواب بزرگ‌ترین تجدید‌کنندهٔ قوا است که استراحت سلسلهٔ اعصاب را تأمین مى‌کند و باعث تمدد قواى جسمى و روحى لازم براى از بین بردن خستگى مى‌شود. در سوی دیگر بی‌خوابی نیز یکی از مشکلات رایج دنیای امروز است و از هر سه نفر یک نفر در جهان از مشکل کم‌خوابی رنج می‌برد حال آنکه طی چند سال اخیر و با همه‌گیر شدن استفاده از گوشی‌های هوشمند، این وسیله نیز به عاملی مهم در بی‌خوابی افراد تبدیل شده است.


iOS 9

به گزارش سافت گذر به نقل ازفارنت؛ اگر شما نیز جزو آن دسته از افرادی باشید که طی شبانه‌روز مدت‌زمان زیادی را چه از سر اجبار و چه علاقه به نگاه کردن به نمایشگر پی‌سی، لپ‌تاپ و یا گوشی هوشمند سپری می‌کنند بدون شک پس از مدت‌ زمان زمانی به دلیل وجود نور آبی پس‌زمینه چشمانتان خسته خواهد شد. نور آبی صفحه‌نمایش این تجهیزات، مهم‌ترین عامل جلوگیری از ترشح ماده شیمیایی ملاتونین در بدن است. این ماده شیمیایی ساعت بیولوژیکی بدن را برای خواب تنظیم می‌کند و اختلال در عملکرد آن به طور مستقیم بر سلامت افراد تأثیر خواهد گذاشت.

اگرچه بهترین روش کاهش نور آبی صفحه‌نمایش، به کار گیری فناوری‌های جدیدی از جمله SoftBlue که به گفته شرکت سازنده میزان نور آبی مضر ساطع شده از نمایشگر را تا 86 درصد کاهش می‌دهد است، با این حال اپل در نظر دارد با چند ترفند نرم‌افزاری تعبیه شده در iOS 9.3 این نور را کاهش دهد.

این شرکت خواهان آن است که علاوه بر تعبیه امکان استفاده از یک آی‌پد به صورت چند کاربره در نسخه بعدی پلتفرم iOS، قابلیت جدیدی تحت عنوان “شیفت شب،” راه هم به آن بیفزاید که بسته به جایگاه قرار گیری آیفون یا آی‌پد شما، نور آبی صفحه‌نمایش را کاهش خواهد داد؛ اگر به خاطر داشته باشید آمازون نیز ماه گذشته تبلت‌های سری کیندل فایر را به قابلیتی مشابه به شیفت شب تجهیز کرد.

البته جالب است که بدانید نرم‌افزاری محبوبی تحت عنوان f.lux بر روی دستگاه‌های مبتنی بر مک می‌تواند نور آبی صفحه‌نمایش را فیلتر کند، با این حال شرکت توسعه دهنده آن، پس از اعمال تغییرات اساسی در رابط برنامه‌نویسی iOS در اواخر سال گذشته،از عرضه نسخه مخصوص آیفون f.lux منصرف شد. البته بسیاری در آن زمان حدس زده بودند که این قابلیت دیر یا زود به طور پیش‌فرض بر روی این پلتفرم قابل استفاده خواهد شد.

iOS 9.3 که از هم‌اکنون نسخه بتای آن قابل دسترس می‌باشد، علاوه بر شیفت شب قابلیت‌های بیشتری از جمله امکان یادداشت‌برداری مخفی که تنها از طریق احراز هویت از طریق Touch ID امکان‌پذیر است را در کنار ارتقا در سیستم CarPlay و برنامه News به همراه خواهد داشت.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 29906 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: فارنت تاریخ خبر: 1394/10/22 تعداد مشاهده: 1842
سافت گذر