کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734244389 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316166 | نظرات: 37881
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

پرینترهای 4 بعدی در راهند

حالی که روز به روز بر تعداد خبرهایی که در ارتباط با قابلیت‌های پرینترهای سه‌بعدی می‌خوانیم افزوده می‌شود، به‌نظر می‌رسد باید خود را آماده حضور نسل جدیدی از پرینترها یعنی پرینترهای 4 بعدی کنیم. تیمی از محقققان دانشگاه هاروارد موفق به پیاده‌سازی راهکاری برای پرینت اشیا شده‌اند که در قالب آن، شکل محصول خروجی می‌تواند با گذشت زمان و بر اساس محیطی پیرامونش تغییر کند. 


به گزارش سافت گذر به نقل ازآی تی ایران؛ محققان معتقدند ساختارهای ایجاد شده با استفاده از این پرینترها می‌توانند با قرارگرفتن در معرض آب، تغییر شکل داده و به طرح‌هایی زیبا و پیچیده تبدیل شوند. علاوه بر این امکان برنامه‌ریزی خروجی پرینتر به‌منظور رسیدن به شکلی مشخص با قرارگرفتن شی پرینت شده در معرض گرما، سرما و یا ورود جریان الکتریکی به آن وجود دارد. 

 

از این تکنولوژی می‌توان به‌منظور ساخت ایمپلنت‌های جدید پزشکی که با قرارگرفتن در موضع مورد نظر تغییر شکل می‌دهند استفاده کرد. دکتر جنیفر لوئیس، سرپرست ارشد این تیم تحقیقاتی در دانشگاه هاروارد در این خصوص می‌گوید:

" این تکنولوژی، پیشرفتی قابل تحسین در تولید محصولاتی با قابلیت تغییر شکل بالا در قالب برنامه‌ریزی از پیش تعیین‌شده است."

این تحقیقات که نتایج آن به‌طور کامل در مجله Nature Materials به چاپ رسیده با الهام از رشد گیاهان و تغییر شکل آن‌ها با گذشت زمان، صورت پذیرفته است. 

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 30177 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: آی تی ایران تاریخ خبر: 1394/11/07 تعداد مشاهده: 2729
کلید واژه ها:
اخبار مرتبط
سافت گذر