کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316262 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

شیائومی در فروش محصولات پوشیدنی نیز رکورد زد

به شنیدن خبر‌هایی در زمینه‌ی فروش‌های عجیب و غریب گوشی‌های موبایل توسط کمپانی چینی شیائومی عادت داریم. با این حال این بار چینی‌ها موفق شدند در زمینه‌ی فروش‌ محصولات پوشیدنی‌ در سال ۲۰۱۵ نسبت به سال ۲۰۱۴ به رشد ۹۵۱ درصدی برسند.

شیائومی در فروش محصولات پوشیدنی نیز رکورد زد

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ در سال ۲۰۱۵ شیائومی  توانسته به فروش بالای محصولات پوشیدنی دست پیدا کند که در مقایسه با سال قبل از خود رشدی ۹۵۱ درصدی را نشان می‌دهد. به لطف تولید و فروش محصولات با کیفیت و البته ارزان قیمت، چینی‌ها به این رکورد عجیب رسیده‌اند. به عنوان مثال دستبند هوشمند شيائومی می بند پلاس با قیمت تنها ۱۳ دلار، توانایی رهگیری فاکتور‌های سلامتی مثل ضربان قلب را برای کاربران فراهم می‌کند.

رشد فروش سالانه پوشیدنی‌ها ۲۰۱۵

اپل هنوز در مورد فروش اپل واچ در سال ۲۰۱۵ اظهار نظر رسمی نکرده و حتی در گزارش مالی سالیانه‌ی خود به این آمار اشاره‌ای نکرده است. با این حال بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط موسسه‌ی IDC در مورد میزان تولید و سهم بازار محصولات پوشیدنی در سه ماهه‌ی چهارم سال ۲۰۱۵، اپل در رتبه‌ی دوم بعد از Fitbit قرار می‌گیرد.

در سه ماهه‌ی چهارم سال ۲۰۱۵ اپل موفق به فروش ۴.۱ میلیون واحد از ساعت هوشمند اپل واچ شده است. کمپانی فیت بیت نیز با فروش ۸.۱ میلیون واحد در بازه‌ی زمانی مشابه و فروش سالانه‌ی ۲۰ میلیون واحد، توانسته در صدر شرکت‌های تولیدکننده‌ی محصولات پوشیدنی قرار گیرد.

سهم بازار پوشیدنی‌ها سه ماهه چهارم ۲۰۱۵

 اپل با تولید نسخه‌ی اول از ساعت هوشمند خود توانست بین سه شرکت برتر تولیدکننده‌ی گجت‌های هوشمند قرار گیرد؛ مطمئنا اپل با بهبود هر چه بیشتر این محصول به گرفتن سهم بالاتری از بازار فکر می‌کند. در طرف مقابل شیائومی با تولید محصولات ارزان قیمت رقیب خیلی جدی برای اپل و فیت بیت حساب می‌آید و با رشد فروش ۹۵۱ درصدی این اخطار را به رقبای خود داده است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 30659 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1394/12/05 تعداد مشاهده: 1442
سافت گذر