کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734244389 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316169 | نظرات: 37881
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

هوش مصنوعی، حرکت انسان ها را پیش بینی می‌کند

هوش مصنوعی از آن دسته علوم و فناوری‌هایی است که به طور قطع در آینده بشر نقش مهمی ایفا خواهد کرد. کامپیوترها و نرم‌افزارهای آنها به مرور زمان توانایی یادگیری پیدا کرده‌اند. آنها می‌توانند با مطالعه‌ی رفتار انسان ها موارد جدیدی بیاموزند و روز به روز پیشرفت کنند. نتایج یک تحقیق جدید نشان می‌دهد که کامپیوترها با خواندن داستان نیز رفتار ما را می‌آموزند.

هوش مصنوعی با مطالعه داستان، حرکت انسان ها را پیش بینی می‌کند

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ هوش مصنوعی، یک فناوری پیشرو است که با گذشت زمان نقش پررنگ‌تری در زندگی انسان ها ایفا خواهد کرد. این علم پیشرفته و گاهی ترسناک، به کامپیوترها اجازه می دهد تا یادگیری داشته باشند، اعمال خودکار انجام دهند و یا حتی اعمال انسان‌ها را پیش‌بینی کرده و نسبت به آن اقدام کنند. به تازگی یک تیم تحقیقاتی از دانشگاه استنفورد عنوان کرده است که هوش مصنوعی با خواندن داستان می‌تواند رفتار انسان را بیاموزد و واکنش‌های ما را نسبت به حرکات خودش پیش‌بینی کند.

این محققان به سیستم هوش مصنوعی خود که با نام Augur شناخته می‌شود، اجازه دسترسی به ۶۰۰ هزار عنوان داستان را در پایگاه Wattpad دادند و نتایج بررسی‌ها را این گونه عنوان کردند:

اکثر رفتارهای انسان‌های داخل داستان‌ها با هم مشترک است. آنها در هنگام ورود به اتاق چراغ را روشن می‌کنند، در برابر تعارف یا مواقغ خجالت، سرخ می‌شوند و یا در زمانی که در جلسه‌ای کاری هستند، تلفن خود را جواب نمی‌دهند. این رفتارهای انسان‌ها بسیار قابل پیش‌بینی است.

سیستم هوش مصنوعی تیم تحقیاتی به یک دوربین هوشمند نیز مجهز است که در ۹۱ درصد مواقع می‌تواند انسان‌ها را از اجسام تشخیص دهد و ۷۱ درصد مواقع، رفتار بعدی انسان مورد نظر را پیش‌بینی کند. این اولین باری نیست که محققان با استفاده از داستان و کتاب قصد دارند چیزی را به هوش مصنوعی آموزش دهند. چندی پیش، فیسبوک با ارسال حدود ۲ گیگابایت کتاب داستان کودکان به هوش مصنوعیش، قصد آموزش یک موضوع بسیار ساده را به این سیستم داشت. با افزایش تحقیقات و آزمایش‌ها بر روی هوش مصنوعی و رفتار آن، می‌توان به این نتیجه رسید که آینده مجسم شده در فیلم‌های علمی تخیلی، آن چنان هم دور از ذهن نیست. به نظر شما آیا این آینده زیباست یا ترسناک؟


نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 30737 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1394/12/09 تعداد مشاهده: 1447
سافت گذر