کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316146 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

سامسونگ هنوز برای تصاحب شارپ فرصت دارد

در حالی که تصور می‌شد فاکسکان به عنوان خریدار نهایی کمپانی شارپ معرفی شود، ولی این اتفاق هنوز رخ نداده است. فاکسکان مبلغ پیشنهادی خود را کاهش داده و شارپ قصد دارد به پیشنهاد دیگری فکر کند. بنابراین هنوز سامسونگ می‌تواند شانس تصاحب شارپ را داشته باشد.


سامسونگ هنوز برای تصاحب شارپ فرصت دارد

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛تا چند روز قبل، از فاکسکان به عنوان تنها خریدار قطعی شارپ نام برده می‌شد و در حالی که به نظر می‌رسد معامله‌ی میان این دو کمپانی به لحظات پایانی خود نزدیک شده، ولی همه چیز به تعویق افتاد. از طرفی فاکسکان قیمت خرید شارپ را ۸۹۸ میلیون دلار کاهش داده و از طرف دیگر کمپانی ژاپنی قصد دارد به پیشنهادات دیگری فکر کند.

شارپ یکی از کمپانی‌ها مشهور در زمینه‌ی تولید انواع نمایشگر به ویژه صفحه نمایش گوشی‌های آیفون است. همان طور که می‌توان حدس زد، سامسونگ یکی از گزینه‌هایی است که به عنوان خریدار شارپ مطرح شده است. این غول کره‌ای ۳ درصد از سهام شارپ را به مبلغ ۹۳ میلیون دلار در سال ۲۰۱۳ میلادی خریداری کرده و قصد دارد با خرید کامل شارپ بخش تولید نمایشگرها خود را گسترش دهد.

لی جائه یونگ، قائم مقام سامسونگ الکترونیکس هفته‌ی گذشته به ژاپن سفر کرده و این موضوع شایعه‌ی پیشنهاد سامسونگ به شارپ را تقویت کرده است. به نظر می‌رسد پیشنهاد سامسونگ جدی است و همچنان این غول کره‌ای شانس تصاحب شارپ را دارد.

در حالی که سامسونگ از سهامداران شارپ به شمار می‌رود و از طرف دیگر روی محصولات رده‌بالا و پرچمدار خود نظیر گوشی‌های سری گلکسی نوت، گلکسی اس، گلکسی اِی و حتی برخی مدل‌های گلکسی اس مینی (و تعدادی از گوشی‌های تایزنی سری Z) از پنل‌های امولد استفاده می‌کند، ولی همچنان برای انواع مانیتور، تلویزیون و تبلت‌هایی چون تب‌پرو ۱۰.۱، تب‌پرو ۱۲.۲ و نوت‌پرو ۱۲.۲، به پنل‌های LCD نیاز دارد.

مذاکرات میان سامسونگ و شارپ با توجه به اختلاف میان فاکسکان و شارپ می‌تواند روی رابطه سامسونگ و اپل نیز موثر باشد. سال ۲۰۱۴ میلادی گزارشی منتشر شده بود که شارپ قصد دارد تجهیزات تولیدی موجود در کارخانه‌ی Mie Prefecture Kameyama Plant No.1 را به مبلغ ۲۹۳ میلیون دلار از اپل خریداری کند.

به نظر می‌رسد یکی از هدف‌های شارپ این است که وابستگی کامل خود به اپل را به حداقل برساند. این کمپانی ژاپنی به خوبی می‌داند اپل به طور ناگهانی شرکای خود را تغییر می‌دهد و ممکن است شرایط دیگر تامین کننده‌ها برای شارپ نیز تکرار شود. با این وجود اپل پیش‌تر از شارپ خواسته بود که درصورت نهایی شدن توافق، برای سامسونگ پنل نمایشگر تولید نکند.

به تازگی سامسونگ اطلاعاتی به دست آورده که نشان از ثبت توافق میان اپل، شارپ، نوکیا، اریکسون و فیلیپس دارد. این موضوع می‌تواند تنش‌های میان غول کره‌ای و رقیب آمریکایی خود را افزایش دهد.

حالا باید منتظر ماند و دید سرانجام این معامله به کجا ختم می‌شود. فاکسکان قصد دارد با خرید شارپ، وابستگی‌اش به اپل را کمتر کند، شارپ تمایل دارد همچنان در بازار حاضر باشد حتی به قیمت فعالیت زیر پرچم کمپانی دیگر، سامسونگ توانسته به خوبی بازار را از دست شارپ درآورد و از طرفی اپل اجازه‌ی نمی‌دهد شارپ برای سامسونگ پنل‌های LCD تولید کند. اگر سامسونگ بتواند در این معامله پیروز شود، اپل چاره‌ای ندارد جز اینکه یک بار دیگر به سامسونگ تکیه کند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 31094 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1395/01/05 تعداد مشاهده: 1900
کلید واژه ها: ,
سافت گذر