کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316128 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

از این پس اسکایپ از کورتانا و ربات پیام رسان بهره می برد

مایکروسافت در کنفرانس امشب خود، به نکات مهمی اشاره کرد. از بهبود پشتیبانی از قلم گرفته تا ادغام اپ استورهای ایکس باکس و ویندوز با هم و ارتقا‌ی توانایی‌های کورتانا. در ادامه‌ی سورپرازهای مایکروسافت، به بهره‌مندی اسکایپ از کورتانا و یک ربات پیام رسان می‌رسیم.

از این پس اسکایپ از کورتانا و ربات پیام رسان بهره می برد

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ از این پس می‌توانید از اسکایپ برای خرید و برنامه‌ریزی‌های سفر خود استفاده کنید، کافی است با کورتانا چت کنید! کمپانی مایکروسافت در حین برگزاری کنفرانس بیلد خود با نمایش دادن دمویی برای حضار نشان داد که چگونه می‌توان در اسکایپ با کورتانا چت کرده و کارهای خود را تنها با انجام یک گفتگوی ساده انجام داد.

لیلیان رینکون، مدیر برنامه‌نویسی اسکایپ در این مورد می‌گوید:

کورتانا، داده‌های گفتگوها را با ربات سومی مبادله می‌کند. اسکایپ می‌داند که شما می‌خواهید با کدام کمپانی یا سرویس صحبت کنید و به سرعت ربات مربوطه را به چت شما وارد خواهد رکد تا به شما کمک کند. پس از اتمام کار خود، می‌توانید به سرعت ربات را از چت اخراج کنید.

ویژگی‌هایی که مایکروسافت به اسکایپ افزوده است، به ارتقاهایی که فیسبوک در مسنجر خود اعمال کرده است شباهت دارند. فیسبوک نیز اجازه می‌دهد که ربات‌های شخص ثالثی که می توانند به کاربر کمک کنند، با او به چت بپردازند. مسنجر فیسبوک دارای دستیاری به نام ام است که می‌تواند در آن میان ایستاده و بر عملکرد ربات‌های شخص ثالث نظارت کند. بر خلاف مایکروسافت، فیسبوک گاهی به جای مسنجر، کارمندان خود را در این بخش میانی قرار می‌دهد.

رینکون علاوه بر افزودن ربات‌های مخصوص چت به اسکایپ، به ربات‌های ویدیویی نیز اشاره کرده است. او می‌گوید:

ما هوشمندی را به ویدیوها نیز آورده‌ایم.

این ربات‌ها امروز آماده‌ی کار خواهند بود، اما مشخص نیست که چه زمانی در دسترس کاربران قرار می‌گیرند. توسعه‌دهندگان از امروز می‌توانند به نوشتن کد و توسعه ی ربات‌های دلخواه خود بپردازند، بنابراین انتظار داریم که تعداد ربات‌های اسکایپ به زودی افزایش پیدا کنند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 31216 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1395/01/13 تعداد مشاهده: 1776
سافت گذر