کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9160 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316259 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اکسپریا زد 5 پریمیوم، زیبا و شیک

اکسپریا زد 5 پریمیوم، زیبا و شیک

به گزارش سافت گذر به نقل ازای تیمچه؛ در  رقابت گوشی های همراه هوشمند، سونی سه پرچمدار خود با نام‌های Xperia Z5، Xperia Z5 Compact و Xperia Z5 Premium را معرفی کرد، دو گوشی اول جایگزین مدل های قبلی خود و گوشی سوم به عنوان یک مدل جدید معرفی شده است. در ادامه نگاهی می اندازیم به ظاهر اکسپریا زد 5 پریمیوم:

اولین چیزی که با دیدن زد 5 پریمیوم به ذهن میرسد این است که سونی به اصول کلی طراحی گوشی های قبلی خود (به طور کلی نسل موبایل های دکمه دار) بیشتر از سایر شرکت ها، وفادار بوده و شکلی صمیمی و دوست داشتنی را برای این مدل گوشی خود نیز در نظر گرفته است. در طراحی زد 5 پریمیوم از شیشه ی براقی در پشت دستگاه استفاده شده است که لکه و اثر انگشت بر روی آن باقی می‌ ماند. ضد آب بودن که ویژگی مشترک اکثر گوشی های سونی بوده، در این گوشی هم لحاظ شده است، هر چند به نظر میرسد تاکید بیشتر سونی بر قرار دادن پوشش ضد آب در قسمت سیم‌ کارت و حافظه‌ SD بوده است. 

ترکیب زیبای شیشه و فلز در کنار طراحی شیک و ساده باعث می‌شود اکسپریا زد 5 پریمیوم در مقایسه با سایر گوشی های هم رده ی خود قدری متفاوت و منحصر به فرد باشد، مخصوصا نسخه‌ ی خاص اکسپریا زد 5 پریمیوم نقره‌ ای رنگ که در آن پشت دستگاه کاملا شبیه به آیینه عمل می‌کند و کاربر می‌تواند در آن چهره خود را مشاهده کند. 

یکی از نکات جدید و جالب در طراحی اکسپریا زد 5، محل قرار گرفتن دکمه ی پاور آن است. برخلاف روند رایج گوشی ها که دکمه ی پاور در بالا و یا بالا سمت چپ یا راست گوشی قرار دارد، دکمه ی پاور این گوشی در سمت چپ و وسط آن قرار گرفته است. سونی برای اولین بار در پرچمداران خود از سنسور اثر انگشت استفاده کرده است. تعبیه ی این سنسور باعث شده سونی جایگاه پاور را در سمت راست گوشی قرار دهد، این محل به مراتب بهتر از پشت یا جلوی دستگاه است زیرا کاربر می‌ تواند در شرایط مختلف به راحتی از آن استفاده کند. سنسور اکسپریا زد 5 سونی را باید یکی از نقاط قوت آن دانست، اسکن انگشت با سرعت و دقت قابل قبولی انجام می‌ شود. به طوریکه برای باز کردن قفل گوشی تنها کافی است تا دکمه را فشار دهید تا بلافاصله اسکن انگشت انجام شده و قفل گوشی باز شود.

صفحه نمایش اکسپریا زد 5 هم امتیاز خوبی را به خود اختصاص می دهد، مانیتور 5.5 اینچی با رزولوشن 4K است. انتخاب خیلی خوبی برای این گوشی تلفن همراه بوده است. جالب است بدانید این برای اولین بار است که از صفحه نمایش 4K در یک گوشی تلفن همراه استفاده می شود. 

یکی از مواردی که در شرکت سونی به آن توجه بسیاری می شود، موسیقی است ! این را می توان از سابقه ی محصولات قبلی سونی هم متوجه شد. این شرکت سعی میکند در هر مدل گوشی خود توجه ویژه ای به اسپیکر داشته باشد. اکسپریا زد به اسپیکری دوگانه در قسمت جلو مجهز است. محل قرارگیری این اسپیکرها بسیار خوب است و بسیار بهتر از قرارگیری آن در فریم گوشی و پشت دستگاه است. صدای اسپیکرها واضح بوده و حجم صدا نیز در حد قابل قبولی قرار دارد. این در حالی است که اسپیکر و کیفیت نه چندان مطلوب صدای خروجی یک از نقاط ضعف اکثر گوشی های هوشمند است. این اسپیکرهای قوی به طور غیر مستقیم به اجرای بهتر و با کیفیت تر برنامه ها و بازی ها نیز کمک می کند. 

این کمپانی ژاپنی هفتاد ساله برای دوربین آخرین پرچم دار خود یک سنسور 23 مگاپیکسلی را پیشبینی کرده تا قدرت عکاسی و فیلمبردای آن را ارتقاء دهد. دوربین سلفی آن نیز 5.1 مگاپیکسلی است. بنابراین باید گفت اکسپریا زد 5 در مجموع در بخش دوربین هم قوی ظاهر شده و چیزی از رقبای خود کمتر ندارد.

هم اکنون می توانید سونی اکسپریا Z5 پریمیوم (Sony Xperia Z5 Premium) را از فروشگاه اینترنتی ای تیمچه خریداری کنید.

می توانید ویدئوی کوتاهی درباره ی اکسپریا زد 5 پریمیوم را در کانال آپارات ای تیمچه ملاحظه بفرمایید.
لینک دانلود
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 31260 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: ای تیمچه تاریخ خبر: 1395/01/17 تعداد مشاهده: 2270
کلید واژه ها: ,
سافت گذر