کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9158 | مشاهده و دانلود: 735129164 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/05 | اعضاء: 316239 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اطلاعاتی درباره ی گلکسی گراند پرایم

چند وقتیست سامسونگ برای عقب نماندن از بازار داغ گوشی های میان رده ای، تمرکز زیادی روی گوشی های خود کرده و مدل های مختلفی را در این کلاس قیمتی ارائه میدهد. یکی از گوشی هایی که جدید سامسونگ آن را به بازار عرضه کرده است، گلکسی گرند پرایم می باشد. این گوشی را به دلیل امکانات خوب و قابل قبول و البته قیمت منطقی و پایین خود، باید جزء بهترین و بهینه ترین گوشی های این رده به میان آورد.


اطلاعاتی درباره ی گلکسی گراند پرایم


به گزارش سافت گذر به نقل ازای تیمچه؛ گلکسی گرند پرایم (
Samsung Galaxy Grand Prime) طولی حدود 15 و عرضی کمتر از 7 سانتیمتر دارد، این ابعد به اندازه ی گوشی های گلکسی S5 و HTC دیزایر 620 نزدیک است. ظاهر بلند و باریک گرند پرایم به ظرافت و زیبایی آن کمک شایانی کرده، جنس این گوشی از پلاستیک است و سامسونگ تمایلی به تکرار تجربه ی موفق محصول هم خانواده ی این محصول (یعنی گرند2) نشان نداده و پلاستیک شبه چرن استفاده نکرده است، البته شاید علت این موضوع را صرفه جویی در هزینه های تمام شده ی این گوشی دانست.
این محصول کره ای دارای اطلاعات را با یک نمایشگر 5 اینچی از جنس TFT و البته رزولوشن ضعیف 540 در 960 نشان میدهد. این موضوع میتواند کسانی را که قصد خرید این گوشی را دارند به شک بیندازد. گلکسی گرند پرایم بر خلاف نمایشگر نسبتا ضعیف خود از دوربین خوبی برخوردار است و به دو دوربین 8 و 5 مگاپیکسلی تجهیز شده است و به دلیل استفاده ی لنز گرند2 در آن باید گفت گیفیت دوربین 8 مگاپیکسلی آن به مراتب از گوشی هایی با همین مگاپیکسل بالاتر است. گلکسی گرند پرایم میتواند با کیفیت HD 720p فیلم برداری کند، با توجه به پشتیبانی کامل دوربین این گوشی از حالت پانوراما، قابلیت تشخیص چهره و لبخند و ثبت موقعیت مکانی و زمانی میتوان روی عکاسی و فیلم برداری گلکلسی گراند پرایم حساب کرد.

در این میان رده ای سامسونگ، از تراشه ی  چیپست Spreadtrum SC8830 استفاده شده است. نوع آن 32 بیتی بوده و دارای یک پردازنده‌ ی چهار هسته‌ای Cortex A7 (با سرعت 1.3 گیگاهرتز) است. به نظر میرسد با توجه به داشتن 1 گیگابایت رم، بعضی برنامه ها و بازی ها را نتواند روان اجرا کند، این گوشی 8 گیگابایت حافظه داخلی دارد و البته از کارت حافظه microSD حداکثر تا ظرفیت 64 گیگابایت نیز، پشتیبانی میکند.

سیستم عامل و رابط کاربری گلکسی گرند پرایم (Samsung Galaxy Grand Prime) اندروید لالی‌پاپ نسخه‌ ی 5.1.1 است تا بتواند حداکثر هماهنگی را با سخت افزار گوشی داشته باشد. این گوشی دارای باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 2600 میلی‌آمپر ساعت است که میتواند انرژی لازم برای یک روز و نیم استفاده ی متعارف را تامین کند. به عبارت دیگر میتوان با شارژ کامل این گوشی بیش از 17 ساعت مکالمه و یا حدود 75 ساعت بصورت ممتد موزیک گوش کرد.

در پایان از شما دعوت میکنیم ویدئویی درباره ی این گوشی میان رده ای سامسونگ، از کانال آپارات ای تیمچه ملاحظه بفرمایید.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 31559 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: ای تیمچه تاریخ خبر: 1395/02/03 تعداد مشاهده: 1769
سافت گذر