کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9149 | مشاهده و دانلود: 733914552 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/30 | اعضاء: 316113 | نظرات: 37880
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

سامسونگ برای رقابت با TSMC تجهیزات جدید خریداری کرد

بدون شک TSMC تایوان را باید بزرگ‌ترین رقیب سامسونگ در حوزه‌ی توسعه‌ و تولید تراشه‌‌های مورد استفاده در گجت‌های هوشمند خواند. شنیده‌ها حکایت از این دارد که سامسونگ برنامه‌هایی را برای تقویت بخش تولید تراشه‌های خود به منظور رقابت با TSMC در دست اجرا دارد.

سامسونگ برای رقابت با TSMC تجهیزات جدید خریداری کرد

TSMC تایوان را باید اصلی‌ترین رقیب سامسونگ در حوزه‌ی طراحی و توسعه‌ی تراشه‌های مورد استفاده در گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها خواند. این کمپانی تایوانی به همراه سامسونگ تامین کننده‌ی اصلی تراشه‌های مورد استفاده در آیفون‌ ۶ اس و ۶ اس پلاس اپل هستند، حال آنکه بنچمارک‌ها نشان از این دارد که تراشه‌ی ۱۶ نانومتری TSMC عملکردی بهتر نسبت به تراشه‌ی ۱۴ نانومتری تولید شده توسط سامسونگ دارد. گزارش‌های منتشر شده توسط رسانه‌های کره‌ی جنوبی نشان از این دارد که این کمپانی درصدد اجرای برنامه‌هایی است تا با قدرت بیشتری در برابر TSMC به رقابت بپردازد.

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛اطلاعات ارائه شده نشان از این دارد که سامسونگ در آخرین اقدام خود قراردادی را با کمپانی آلمانی ASML به امضا رسانده که طی آن آخرین تجهیزات فرابنفش را برای تولید تراشه‌های ۷ نانومتری خریداری کرده است. ASML را باید یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان و تامین کنندگان تجهیزات مورد نیاز برای تولید تراشه‌ها و نیمه‌هادی‌ها خواند. بسیاری از تولیدکنندگان تراشه‌ها در سطح جهان برای راه‌اندازی خط تولید خود از تجهیزات این کمپانی آلمانی استفاده می‌کنند. انتظار می‌رود انتقال و راه‌اندازی این تجهیزات جدید در نیمه ابتدایی سال آینده‌ی میلادی محقق شود. برای اولین بار است که سامسونگ از تجهیزات تولید تراشه‌ی فرابنفش در فرآیند تولید محصولاتش استفاده می‌کند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 31988 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1395/02/29 تعداد مشاهده: 1623
کلید واژه ها: , , , ,
اخبار مرتبط
سافت گذر