کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9160 | مشاهده و دانلود: 735129164 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316245 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

Oppo، به زودی گوشی هوشمند جدید خود را معرفی می کند

به نظر می‌رسد اوپو که حالا به چهارمین برند پرفروش دنیای گوشی‌های هوشمند تبدیل شده است، قصد دارد تا بزودی از ۳ گوشی هوشمند جدید از جمله یک گوشی پرچمدار رونمایی کند. به تازگی اطلاعاتی از این گوشی‌ها منتشر شده است.

به گزارش سافت گذر به نقل از زومیت؛در حال حاضر اوپو یکی از بزرگترین تولید کنندگان گوشی‌های هوشمند چین است. این شرکت سال گذشته موفق شد تا ۵۰ میلیون گوشی هوشمند به فروش برساند و به نظر می‌رسد که فروش فصل اول سال ۲۰۱۶ این شرکت نیز به خوبی سال قبل بوده است. این شرکت اوایل امسال گوشی‌های Oppo R9 و R9 Plus‌ را معرفی کرد و حساب ویژه‌ای روی فروش این دو مدل باز کرده است. اوپو همچنین دیروز نسخه محدود گوشی هوشمند F1 Plus FC Barcelona  را نیز معرفی کرد. با این حال به نظر می‌رسد این غول تولید کننده گوشی‌های هوشمند چینی همچنان درصدد معرفی مدل‌های دیگری از گوشی‌های هوشمند خود است. 

تیزر اوپو

طبق جدیدترین اطلاعات فاش شده از سوی منابع چینی، به نظر می‌رسد که اوپو به دنبال معرفی ۳ گوشی هوشمند جدید طی روزهای آینده است. همانطور که در تیزرهای تبلیغاتی هم مشاهده می‌کنید این ۳ گوشی هوشمند البته بصورت مبهم نشان داده شده‌اند. طبق شایعات قرار است ۲ گوشی هوشمند در تاریخ ۲ ژوئن (۱۳ خرداد) و دیگری ۶ ژوئن (۱۷ خرداد)‌ معرفی شوند. به نظر می‌رسد ۲ گوشی هوشمندی که ۲ ژوئن معرفی می‌شوند گوشی هوشمند فبلت پرچمدار Find 9 و گوشی Find 9a باشند. از سوی دیگر مدل اقتصادی‌تر اوپو نیز A59m خواهد بود که اخیرا مورد تایید قرار گرفته است. A59m به نمایشگر ۵.۵ اینچی با رزولوشن 720p، پردازشگر ۸ هسته‌ای که روی فرکانس کاری ۱.۵ گیگاهرتز تنظیم شده و ۳ گیگابایت رم مجهز است. دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی در پشت و دوربین ۸ مگاپیکسلی در جلوی این گوشی تعبیه شده است.

از سوی دیگر انتظار می‌رود گوشی هوشمند Find 9‌ به پردازنده ۶۴ بیتی اسنپدراگون ۸۲۰، دوربین ۱۶ مگاپیکسلی اصلی و البته در دو نسخه با ۴ و ۶ گیگابایت رم به بازار عرضه شود. با توجه به این که این اطلاعات هنوز در حد شایعه است باید منتظر بمانیم تا ببینیم در عمل چه اتفاقاتی خواهد افتاد. خوشبختانه تاریخ‌های ذکر شده در این گزارش خیلی نزدیک هستند و خیلی زود به صحت یا نادرستی این شایعات پی خواهیم برد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 32241 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1395/03/12 تعداد مشاهده: 1813
کلید واژه ها: ,
سافت گذر