کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9158 | مشاهده و دانلود: 735129164 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/04 | اعضاء: 316232 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

سومین اپراتور پروژه فای گوگل مشخص شد: U.S. CELLULAR

احتمالاً می دانید که گوگل در ماه آوریل 2015 از پروژه فای رونمایی کرد. این شرکت قصد دارد در این پروژه نقش یک اپراتور مجازی شبکه تلفن همراه (MVNO) را ایفا کند. پروژه فای از ترکیب وای فای و شبکه دیتای موبایل استفاده می کند تا اطلاعات و متن ها و تماس ها را منتقل کند و خدمات اینترنت روی سیم کارت ارایه دهد.

 

سومین اپراتور پروژه فای گوگل مشخص شد: U.S. CELLULAR

به گزارش سافت گذر به نقل از تک شات؛ این سرویس به علاوه وای فای از اپراتورهای T-Mobile و Sprint استفاده می کند و تنها گوشی های موجود در بازار که از این طرح پشتیبانی می کنند Nexus 6P ،Nexus 5X و Nexus 6 هستند. هزینه این سرویس برای تماس و پیام نامحدود 20 دلار است و به ازای 10 دلار شارژ یک گیگ ترافیک در اختیار کاربران قرار می گیرد. هزینه ترافیک استفاده نشده کاربران نیز در پایان ماه به آنها بازگردانده می شود.

 

اما جدیدترین خبر گوگل در خصوص پروژه فای، اضافه شدن شرکت مخابرات آمریکایی U.S. CELLULAR به دو اپراتور دیگر یعنی T-Mobile و Sprint است. همان طور که گوگل در پست بلاگی اش اشاره کرده، این اپراتور، پنجمین ارایه کننده خدمات تلفن همراه و ارتباطات سیار در آمریکا محسوب می شود و قرار است دسترسی به شبکه LTE را برای تمامی کاربران پروژه فای در 23 ایالت شهری و روستایی آمریکا فراهم کند.

 

با اضافه شدن این اپراتور، کاربران فای می توانند با خیال راحت تری از اینترنت سلولار گوشی استفاده کنند و 99 درصد از وقت خود را متصل به اینترنت سپری کنند و 95 درصد از تمام مدتی که به سلولار وصل هستند از سرعت بالای LTE بهره مند شوند.

 

قرار است در هفته های آتی پشتیبانی از U.S. CELLULAR برای کاربران پروژه فای گوگل فراهم شود، بنابراین کاربران آمریکایی این سیم کارت هنوز باید منتظر بمانند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 32420 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: تک شات تاریخ خبر: 1395/03/21 تعداد مشاهده: 2135
کلید واژه ها: , , ,
سافت گذر