کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9151 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316148 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

بیل گیتس از تصاحب لینکداین توسط مایکروسافت حمایت کرد

بیل گیتس، بنیان گذار و مدیرعامل پیشین مایکروسافت در گفتگو با بلومبرگ از تصاحب لینکداین توسط مایکروسافت حمایت و اظهار امیدواری کرده تا فید خبری لینکداین نیز همچون فید فیسبوک بسیار کاربردی و پرطرفدار باشد.

بیل گیتس از تصاحب لینکداین توسط مایکروسافت حمایت کرد

به گزارش سافت گذر به نقل از زومیت؛بیل گیتس، مدیرعامل پیشین مایکروسافت و بنیان گذار این کمپانی در گفتگویی با بلومبرگ از تصاحب لینکداین توسط مایکروسافت حمایت کرده است. بیل گیتس اظهار امیدواری کرده تا فید لینکداین برای کاربران حرفه‌ای و کسب و کارها نظیر فید خبری فیسبوک در دنیای شبکه‌های اجتماعی بسیار پرطرفدار باشد.

وی در این خصوص گفت:

من فکر می‌کنم تصاحب لینکداین معامله‌ی خوبی برای لینکداین باشد. لینکداین دستاوردهای زیادی را برای مایکروسافت دربر خواهد داشت. من رید هافمن و جف وینر را می‌شناسم و تیمی که این افراد ایجاد کرده‌اند بسیار متبحر هستند. من از ایده‌ی تصاحب لینکداین بسیار حمایت کرده و از این موضوع که شاهد نهایی شدن توافق هستیم، بسیار خوشحالم.

مایکروسافت روز دوشنبه‌ی هفته‌ی گذشته اعلام کرد که برای تصاحب لینکداین با پرداخت ۱۹۶ دلار به ازای هر سهم به توافق رسیده است. انتظار می‌رود اواخر سال جاری میلادی شاهد نهایی شدن این توافق باشیم. ارزش کل لینکداین که مایکروسافت برای تصاحب آن با این کمپانی به توافق رسیده، بیش از ۲۶.۲ میلیارد دلار است. شماری از افراد با انتقاد از ردموندی‌ها این کمپانی را به پرداخت مبلغی بیش از ارزش لینکداین متهم می‌کنند. گیتس با این مضوع مخالف است. وی در این مورد می‌گوید: «من معتقدم که ارزش دو کمپانی در کنار یکدیگر بسیار بیشتر از ارزش هر یک از کمپانی‌ها به صورت مستقل است.»

بیل گیتس که هم اکنون به عنوان مشاور تکنولوژی در کنار مایکروسافت فعالیت می‌کند، امیدوار است لینکداین در کنار مایکروسافت موفقیت‌های بیشتری را به همراه داشته باشد. تاکید بیل گیتس روی فید این شبکه‌ی اجتماعی برای حرفه‌ای‌ها است که درصدد یافتن اطلاعاتی در مورد شغل و کسب و کار خود هستند. وی امیدوار است تا فید لینکداین با همکاری مایکروسافت به خوبی فید خبری فیسبوک در دنیای شبکه‌های اجتماعی باشد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 32551 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1395/03/29 تعداد مشاهده: 1705
سافت گذر