کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734244389 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316164 | نظرات: 37881
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اچ پی اینترپرایز کابل های پر سرعت انتقال دیتا می‌سازد

اچ‌پی اینترپرایس (Hewlet Packard Enterprise) در حال توسعه‌ی یک تکنولوژی برای انتقال اطلاعات است که گفته می‌شود سرعتی بسیار بیشتر از کابل‌های مرسوم مسی خواهد داشت. سرعت تخمینی در این کابل‌های جدید، ۱.۲ ترابیت بر ثانیه خواهد بود. این شرکت امیدوار است در آینده‌ی نزدیک این کابل‌ها جایگزین کابل‌های شبکه‌ی فعلی شوند.

اچ پی اینترپرایز کابل های پر سرعت انتقال دیتا می‌سازد

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ شرکت اچ‌پی اینترپرایس (HPE) برنامه‌هایی جدی برای توسعه‌ی کابل‌های انتقال اطلاعات دارد و درصدد است تکنولوژی‌های نوری و لیزری را در این صنعت وارد کند. این شرکت قصد دارد از لیزر و نور به صورت گسترده‌تر برای انتقال اطلاعات استفاده کرده و سیم‌های مسی رایج را منسوخ کند.

در جدیدترین مراسم این شرکت، مادربوردی مجهز به یک ماژول نوری معرفی شده که قابلیت انتقال اطلاعات با سرعتی برابر با ۱.۲ ترابیت بر ثانیه دارد. این سرعت انتقال از تمامی ارتباطاتی که در حال حاضر برای انتقال دیتا معرفی شده‌اند، بیشتر است و می‌توان این اتصالات جدید را به عنوان جایگزینی برای کابل‌های مسی امروزی که به عنوان کابل شبکه استفاده می‌شوند، معرفی کرد.

سیم‌های مسی در پورت‌های کامپیوترهای شخصی و لپتاپ‌ها نیز استفاده می‌شوند و مطمئنا تا جایگزینی آنها با سیستم جدید، زمان زیادی باقی مانده است. اما برای مقایسه‌ی سرعت این اتصالات بهتر است بدانیم که حداکثر سرعت پورت یو‌اس‌بی ۳ حدود ۱۰ گیگابیت بر ثانیه و حداکثر سرعت انتقال اطلاعات در پورت تاندربولت ۳، حدود ۴۰ گیگابیت بر ثانیه است. در نتیجه اتصالات و کابل‌های جدید سرعتی بسیار بیشتر از این اتصالات خواهند داشت.

مایکل مک‌براید (Michael McBride) مدیر آزمایشگاه طراحی سیلیکونی HPE درباره‌ی این اتصالات و ماژول سیلیکونی فتونیک این شرکت که X1 نام دارد می‌گوید: "در آینده اتصال فیبرهای نوری به کامپیوترها و لپتاپ‌ها، به سادگی اتصال کابل‌های شبکه‌ی معمولی خواهد بود." البته این ماژول جدید در حال حاضر در مرحله‌ی آزمایش است و پس از نهایی شدن در طراحی سرور جدید این شرکت با نام The Machine استفاده خواهد شد.

برد طولی ماژول X1 از حدود ۳۰ تا ۵۰ متر است. البته اچ‌پی اینترپرایس در مراسم خود از تکنولوژی سیلیکونی فتونیکی با سرعت انتقال اطلاعات ۲۰۰ گیگابیت بر ثانیه و با برد طولی ۵۰۰ کیلومتر نیز رونمایی کرد.

در حال حاضر نور در مکانیزم‌های انتقال اطلاعات در مسیرهای طولانی و شبکه‌های بزرگ ارتباطی استفاده می‌شود. بعلاوه شنیده شده شرکت اینتل نیز در حال کار روی ماژول سیلیکونی فتونیک مخصوص خود است و البته مشخص نیست که این دو شرکت با یکدیگر همکاری می‌کنند یا خیر.

اساس کار کابل‌های نوری این‌گونه است که از امواج نوری با طول موج‌های مختلف برای انتقال اطلاعات استفاده می‌کنند. کابل‌‌های نوری می‌توانند مشکلات زیاد پهنای باند سرورها را حل کنند. در حال حاضر سرورها در معرض انتقال مقدار زیادی اطلاعات قرار دارند و کابل‌های مسی کنونی جوابگوی بخشی از این نیاز هستند. اجرایی شدن استفاده از کابل‌های نوری می‌تواند باعث پیشرفتی بزرگ در صنعت انتقال اطلاعات و سرورها شود.

اتصالات جدید که شرکت HPE معرفی کرده، در سطح رک‌های تجهیزات شبکه استفاده خواهند شد و در آینده‌ای نزدیک رک‌ها شامل بخش‌هایی مجزا برای پردازنده، حافظه و رم خواهند بود که ارتباطات نوری به عنوان بخشی مهم در آنها استفاده خواهند شد. بعلاوه، بدلیل کاهش حجم کابل‌ها نسبت به کابل‌های مسی، استفاده از کابل‌های نوری به صرفه‌تر خواهد بود.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 32567 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1395/03/30 تعداد مشاهده: 1995
اخبار مرتبط
سافت گذر