کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316131 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

بازی Pokemon Go در حال تکرار موفقیت نسخه قبلی است

بازی Pokemon بار دیگر در حال تسخیر کل دنیا است. نسخه‌ی جدید این بازی که با نام Pokemon Go توسط نینتندو و نیانتیک در قالب یک بازی واقعیت افزوده راهی بازار شده، به سرعت در حال همه‌گیر شدن است، بطوری که تعداد نصب این بازی در آمریکای شمالی از اپلیکیشن تیندر پیشی گرفته و احتمالا در آینده‌ی نزدیک شاهد پیشی گرفتن آن از توییتر نیز خواهیم بود.

بازی Pokemon Go در حال تکرار موفقیت نسخه قبلی است

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛هفته‌ی گذشته دو کمپانی نینتندو و نیانتیک، نسخه‌ی جدید بازی پوکمون را منتشر کردند که یک بازی واقعیت افزوده است. پس از انتشار این بازی استقبال از آن بالا گرفت بطوری که گزارش‌های منتشر شده نشان از همه‌گیر شدن نسخه‌ی جدید این بازی با نام Pokemon Go دارد. پوکمون گو به گونه‌ای طراحی شده که کاربران با استفاده از آن در دنیای واقعی به جستجوی جمع آوری پوکمون پرداخته و به جمع‌آوری آن و المان‌های مورد نیاز پرداخته و به رقابت با سایرین می‌پردازند.

اما محبوبیت این بازی به چه اندازه گسترش پیدا کرده است؟ این بازی در حال حاضر از نظر تعداد نصب روی گجت‌های موبایل از Tinder پیشی گرفته است. براساس آمارهای منتشر شده توسط SimilarWeb، از نظر تعداد نصب روی گوشی‌های هوشمند اندرویدی در آمریکا از اپلیکیشن دوست یابی Tinder پیشی گرفته است. پوکمون گو روی بیش از ۵.۱۶ درصد از گوشی‌های هوشمند اندرویدی نصب شده در حالی که تیندر روی تنها ۲ درصد از گوشی‌های اندروید قرار دارد.

استقبال از بازی Pokemon Go

اما این تمام ماجرا نیست، پوکمون گو در حال عبور از بازی شبکه‌ی اجتماعی توییتر است. تعداد کاربران فعال به عنوان فاکتوری برای برآورد جمعیتی استفاده می‌شود که از یک اپلیکیشن بصورت روزانه استفاده می‌کنند. در روز جمعه ۳ درصد از کاربران آمریکایی بصورت روزانه اپلیکیشن پوکمون گو را مورد استفاده قرار می‌دهند. این آمار برای اپلیکیشن اندرویدی توییتر است. سرعت رشد استفاده از این بازی به شدت بالا بوده و روزانه کاربران بیشتری رو به بازی پوکمون گو می‌آورند.

بازی Pokemon Go

باید به این موضوع اشاره کرد که اپلیکیشن تیندر از سال ۲۰۱۲ و سرویس توییتر از سال ۲۰۰۶ میلادی در اختیار کاربران قرار گرفته، حال آنکه پوکمون گو تنها یک هفته است که راهی بازار شده است. البته این استقبال گسترده مشکلاتی را نیز برای اپلیکیشن این بازی ایجاد کرده است. گزارش‌های کاربران نشان از این دارد که پوکمون گو هر از چندگاهی با کرش‌ها و باگ‌هایی همراه می‌شود و از این‌رو نیانتیک انتشار جهانی این بازی را متوقف کرده است. این بازی در حال حاضر تنها در کشورهای آمریکا، استرالیا و نیوزلند برای بازی در دسترس قرار گرفته است.

استقبال از بازی Pokemon Go

استقبال از بازی پوکمون گو باعث شده تا سهام نینتندو در طول یک روز افزایشی ۲۳ درصدی را شاهد باشد. افزایش ۲۳ درصدی ارزش سهام نینتندو پس از دهه‌ی ۸۰ میلادی که روزهای طلایی نینتندو بود، برای اولین بار اتفاق افتاده است. نینتندو سرمایه‌گذار اصلی دو کمپانی نیانتیک و پوکمون است که این بازی را توسعه داده‌اند.

بازی Pokemon Go

در نمودار بالا نیز می‌توانید میزان زمان صرف شده روی این بازی را توسط کاربران مشاهده کنید. همانطور که ملاحظه می‌کنید کاربران زمان بیشتری را روی این بازی در قیاس با اپلییشن‌هایی نظیر اینستاگرام، اسنپ‌چت و واتس‌اَپ صرف می‌کنند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 32879 گروه خبری: اخبار بازی و سرگرمی منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1395/04/22 تعداد مشاهده: 3026
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر