کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9145 | مشاهده و دانلود: 733701281 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/28 | اعضاء: 316086 | نظرات: 37880
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

کشف حفره ی امنیتی ۲۰ ساله در نرم‌افزار چاپگر ویندوز

وجود حفره‌ی امنیتی در نرم‌افزارها که باعث نفوذ مهاجمان سایبری می‌شود، می‌تواند تا چندین سال پس از انتشار رسمی آن باقی مانده یا حتی هیچ وقت کشف نشود. به تازگی حفره‌ی امنیتی ۲۰ ساله‌ای در سرویس اسپولر چاپگر ویندوز یافت شده است که کاربران را در معرض نفوذ بدافزار قرار می‌دهد.

کشف حفره ی امنیتی ۲۰ ساله در نرم‌افزار چاپگر ویندوز

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛حفره‌های امنیتی همیشه مربوط به نرم‌افزارهای جدید یا نسخه‌های بتای آن‌ها نیستند. ممکن است حفره‌ی امنیتی موجود در کدهای برنامه‌نویسی شده‌ی نرم‌افزار مربوط به چندین سال قبل باشد و حتی هیچ‌گاه کشف نشود. محققان شرکت Vectra Networks که وظیفه‌ی پایش ترافیک داخلی شبکه را به منظور تشخیص فوری حملات سایبری، بر عهده دارند یک حفره‌ی امنیتی ۲۰ ساله را در سرویس Print Spooler ویندوز که نرم‌افزاری برای مدیریت فرآیند پرینت در سیستم عامل ویندوز است، کشف کرده‌اند که راه حمله به رایانه‌ی ویندوزی را برای بدافزارها کاملا باز می‌گذارد. به این صورت که اسپولر درایورهای رسمی و غیررسمی پرینتر را زمانی که سخت‌افزار به رایانه متصل می‌شود، بازبینی و بررسی نمی‌کند. عدم بررسی درایورهای چاپگر ممکن است باعث نصب درایورهای دارای کدهای مخرب به وسیله‌ی مجرمان سایبری از طریق اینترنت یا خود چاپگر شود. این سرویس در سربرگ Services موجود در ابزار مدیریت وظیفه‌ی ویندوز (Task Manager) موجود بوده و در پس‌زمینه‌ی سیستم عامل اجرا می‌شود. استخراج (exploit) نه تنها تعداد کثیری از رایانه‌هایی را که در شبکه به اشتراک گذاشته شده‌اند آلوده می‌کند، بلکه باعث انتشار و باقی ماندن آلودگی نرم‌افزاری در دیگر رایانه‌های قابل کشف در شبکه هم می‌شود.

خوشبختانه مایکروسافت قبلا وصله‌ی امنیتی مربوطه را برای رفع این مشکل منتشر کرده است؛ بنابراین اگر از ویندوزهای ویستا و نسخه‌های بروزتر ویندوز استفاده می‌کنید، در صورت نصب این وصله، به طور حتم در امنیتی کامل به سر می‌برید. با این حال، ویندوزهای XP و نسخه‌های قبل از آن شامل این وصله نبوده و به وسیله‌ی مایکروسافت پشتیبانی نمی‌شوند. همان‌طور که اطلاع دارید، مایکروسافت چند سال پیش به طور رسمی پشتیبانی از ویندوز XP ویژه‌ی کاربران عادی را متوقف کرد. به لحاظ نظری، میلیون‌ها رایانه‌ی قدیمی با وجود این حفره آسیب‌پذیر هستند. اما جای خوشحالی است که مهاجم سایبری برای به ثمر نشاندن اهداف خراب‌کارانه‌ی خود، نیازمند متصل کردن دستگاه به رایانه‌ی کاربر یا شبکه‌ی محلی است. به این ترتیب، تهدید یاد شده محدود به شبکه‌های عمومی، شبکه‌های اداری دارای حفاظ امنیتی ضعیف و دیگر موقعیت‌هایی که فرد مهاجم می‌تواند بدون جلب توجه پرینتر مورد نظر خود را به شبکه یا رایانه‌ی هدف متصل کند، است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 32916 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1395/04/27 تعداد مشاهده: 2196
سافت گذر