کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9151 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316151 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ال جی دیسپلی از کاهش ۹۱ درصدی سود عملیاتی خود خبر داد

با وجود اینکه درآمد ال‌جی دیسپلی طی سه ماهه‌ی دوم سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۱۳ درصد کاهش یافته، اما سود عملیاتی این بخش از کمپانی ال‌جی شاهد کاهش ۹۱ درصدی بوده است، به طوری که ال‌جی دیسپلی خبر از ضرری ۴.۶ میلیارد دلاری در بهار ۲۰۱۶ داده است.

ال جی دیسپلی از کاهش ۹۱ درصدی سود عملیاتی خود خبر داد

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ال‌جی دیسپلی اعلام کرده که درآمد این کمپانی در سه ماهه‌ی دوم سال جاری میلادی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته قریب به ۱۳ درصد کاهش یافته، هرچند کاهش سود عملیاتی این کمپانی بیش از ۹۱ درصد برآورد شده است. ال‌جی دیسپلی هرچند در سه ماهه‌ی اول سال جاری آمار خوبی را از عملکردش ارائه کرد، اما این موضوع نتوانسته وضعیت کمپانی در سه ماهه‌ی دوم را بهبود بخشد. ال‌جی دیسپلی در جریان سه ماهه‌ی دوم سال جاری میلادی ضرری ۴.۶ میلیارد دلاری را متحمل شده است.

با وجود ضرر خالص تحمیل شده به ال‌جی دیسپلی، این کمپانی برای هفدهمین فصل متوالی سود عملیاتی مثبت را گزارش داده است. با توجه به شرایط، فعالیت در بازار نمایشگر‌ها رفته‌رفته سخت‌تر می‌شود. تولید نمایشگر‌های LCD دیگر سوددهی گذشته را ندارند و بسیاری از کمپانی‌ها درصدد روی آوردن به پنل‌های OLED در محصولات خود هستند. ال‌جی دیسپلی در بیانیه‌ی مطبوعاتی خود اعلام کرده که باید طیف محصولات خود در حوزه‌ي نمایشگر‌ها را افزایش دهد تا بتواند به چالش‌های موجود در بازار که توسط دو عامل کاهش قیمت پنل‌ها و گستردگی ال‌سی‌دی‌های چینی تحمیل می‌شود، پاسخ دهد.

رقابت در این حوزه به اندازه‌ای شدید است که سامسونگ، دیگر کمپانی کره‌ای تولید پنل‌های OLED شفاف خود را متوقف کرده است. این کمپانی اعلام کرده نبود تقاضا برای این محصولات باعث توقف تولید این پنل‌ها شده است.

رقابت شدید در این حوزه می‌تواند عرضه‌ی نمایشگرهای جدید مبتنی بر تکنولوژی OLED را جلو بیاندازد. برای مثال می‌توان به نمایشگر‌های منعطفی اشاره کرد که شاید در آینده‌ی نزدیک شاهد استفاده‌ از آن‌ها در محصولات تجاری بصورت گسترده باشیم.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 33073 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1395/05/07 تعداد مشاهده: 1919
کلید واژه ها: , , ,
سافت گذر