کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316128 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

Dropbox Paper به عنوان رقیب Google Docs برای اندروید و iOS عرضه شد

دراپ باکس سرویس جدیدی را با عنوان Dropbox Paper برای دو پلتفرم اندروید و iOS رونمایی کرده که می‌توان آن را رقیبی جدی برای سرویس Google Docs گوگل خواند. این سرویس امکان ایجاد و ویرایش آنی اسناد را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

Dropbox Paper به عنوان رقیب Google Docs برای اندروید و iOS عرضه شد

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ دراپ‌باکس سرویس جدیدی را معرفی کرده که می‌توان آن را رقیبی جدی برای سرویس گوگل داکس گوگل خواند. این سرویس که Paper نام دارد برای دو پلتفرم اندروید و iOS رونمایی شده است. دراپ‌باکس سال گذشته این سرویس را تحت نسخه‌ی بتا عرضه کرد، اما هم‌اکنون برای استفاده عموم در اختیار کاربران قرار گرفته است. هم اکنون کاربران می‌توانند این سرویس را از طریق دانلود اپلیکیشن‌های مورد نظر از اپ استور و پلی استور دانلود کنند.

در صورتی که از این سرویس استفاده کنید، مشاهده می‌کنید که از ظاهر بسیار ساده‌ای برای نگارش برخوردار است. برای مثال نمی‌توان منوهایی شبیه به وُرد مایکروسافت یا گوگل داکس را در این سرویس مشاهده کرد، چراکه دراپ‌باکس ترجیح داده تا رابط کاربری ساده‌ای را در اختیار کاربرانش قرار دهد. هایلایت کردن بخشی از متن منویی را نمایش می‌دهد که می‌توان از طریق آن به قابلیت‌های ویرایش متن دسترسی پیدا کرد. از جمله‌ی قابلیت‌های دیگر باید به امکان قراردادن ویدیوهای یوتیوب یا فایل‌های ساندکلاد اشاره کرد.

عرضه‌ی سرویس Paper را باید مرحله‌ای کوچک در روند تغییرات در دراپ‌باکس خواند. همانطور که می‌دانید دراپ‌باکس در تلاش است تا از یک سرویس ساده‌ی ذخیره‌سازی ابری فایل‌ها به یک سرویس اینترپرایز تبدیل شود. این کمپانی در سال‌های گذشته سرمایه‌گذاری‌های بیهوده‌ای را روی سرویس‌هایی نظیر mailbox و Carousel انجام داده که دستاورد چندانی را نیز برای کمپانی به همراه نداشته است. اما برای اینکه دراپ‌باکس بتواند وارد دفاتر کار شده و ابزارهایش بصورت روزانه مورد استفاده قرار گیرد، ارائه‌ی سرویس‌هایی نظیر Paper بسیار ضروری است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 33186 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1395/05/16 تعداد مشاهده: 2471
کلید واژه ها: , , ,
سافت گذر