کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316146 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

گوشی نکسوس سیلفیش و مارلین تاییدیه FCC را دریافت کردند

از زمانی که مشخص شد اچ‌تی‌سی قرار است دو گوشی به نام نکسوس مارلین و نکسوس سیلفیش را برای گوگل بسازد اخبار و شایعات فراوانی در مورد این محصولات منتشر شده است. هرچند طبق اخباری که به تازگی منتشر شده این دو گوشی توانسته‌اند تاییدیه FCC را دریافت کنند.

گوشی نکسوس سیلفیش و نکسوس مارلین تاییدیه FCC را دریافت کردند

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ مدت زیادی می‌شود که مشخص شده دو محصول جدید از برند نکسوس گوگل توسط اچ‌تی‌سی ساخته خواهد شد. این دو محصول که با نام‌های نکسوس مارلین و نکسوس سیلفیش شناخته می‌شوند قرار است جانشینی شایسته برای نکسوس 5 ایکس و نکسوس 6 پی باشند که سال گذشته توسط دو کمپانی ال‌جی ‌و هواوی ساخته شده و سپس در سپتامبر ۲۰۱۵ توسط گوگل معرفی شدند. حال انتظار می‌رود گوگل تا ماه آینده از این دو محصول جدید خود رونمایی کند.  

طبق اخباری که به تازگی منتشر شده نکسوس مارلین و نکسوس سیلفیش توانسته‌اند تاییدیه FCC را دریافت کنند. همانطور که می‌دانید قبل از اینکه محصولی در آمریکا عرضه شود ابتدا باید تاییدیه FCC را دریافت کند.

در حال حاضر دو لیست جداگانه از این دو گوشی ساخته شده توسط اچ‌تی‌سی توسط FCC منتشر شده که بی‌شک متعلق به نکسوس‌های جدید هستند. این دو دستگاه با شماره مدل‌های G-2PW2100 و G2PW4100 در لیست‌ها ثبت شده‌اند که در واقع باید نکسوس سیلفیش و نکسوس مارلین باشند.

همانطور که در ابتدای شماره مدل‌ها مشاهده می‌کنید با حرف G شروع شده‌اند که سمبلی از نام کمپانی بوده و مخفف Google است. متاسفانه در این لیست‌ها اشاره‌ای به مشخصات سخت افزاری یا طراحی این دو گوشی نشده است؛ اما می‌شود مشاهده کرد که هر دو محصول مجهز به ارتباطات 4G LTE،  وای فای 802.11 a/b/g/n/ac، بلوتوث LE و NFC خواهند بود.

تقریبا از این بابت مطمئن هستیم که دو محصول جدید ساخته شده توسط اچ‌تی‌سی قرار است مبتنی بر سیستم عامل اندروید ۷ نوقا باشند. نکسوس سیلفیش نیز به تازگی در لیست GFXBench مشاهده شده که اگر این اطلاعات درست باشد انتظار می‌رود از صفحه ۵ اینچی اچ‌دی، ۴ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی بهره ببرد. گفته می‌شود این گوشی مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸۲۰ ساخت کوالکام بوده و همچنین در پشت آن نیز شاهد یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی باشیم.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 33311 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1395/05/26 تعداد مشاهده: 1938
سافت گذر