کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9158 | مشاهده و دانلود: 734771208 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/04 | اعضاء: 316227 | نظرات: 37882
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ادامه کاهش سهم اپل و سامسونگ از بازار موبایل چین

با توجه به عملکرد خوب کمپانی‌های چینی در عرضه‌ی گوشی‌هایی با مشخصات سخت‌افزاری قدرتمند و قیمت مناسب، شاهد افزایش ۱۴.۹ درصدی میزان فروش این دستگاه‌ها در بازار چین نسبت به سال گذشته هستیم. اما در طرف مقابل سامسونگ و اپل شاهد کاهش سهم خود از بازار این کشور بودند.

ادامه کاهش سهم اپل و سامسونگ از بازار موبایل چین

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛عرضه‌ی گوشی‌های هوشمند در سه ماهه‌ی دوم سال ۲۰۱۶ در بازار چین با افزایش ۱۴.۹ درصدی نسبت به سال گذشته به ۱۴۹ میلیون دستگاه رسیده است. همچنین میزان عرضه‌ نسبت به سه ماهه‌ی اول نیز افزایش ۲.۷ درصدی داشته است، اما این میزان از رشد حاصل فروش محصولات کمپانی‌های رده‌بالا مانند سامسونگ و اپل نیست. در عوض گوشی‌های پایین‌رده و مدل‌های میان‌رده‌ی 4G نظر کاربران سه شبکه‌ی مخابراتی اصلی چین را به سوی خود جلب کرده‌اند. شبکه‌های چاینا موبایل، چاینا یونیکام و چاینا تلکام برای کاربران تسهیلاتی را جهت خرید مدل‌های ارزان‌تر در نظر گرفته‌اند.

این موضوع موجب افزایش تدریجی موجودی در کانال‌های خرده‌فروشی چین شده‌ است. در طول نیمه‌ی نخست سال، تعداد گوشی‌های عرضه شده توسط تولیدکنندگان بیشتر از تعداد گوشی‌های خریداری شده توسط کاربران بود. از این رو تحلیلگران یک روند «اصلاح موجودی» را در سه ماهه‌ی چهارم سال پیش‌بینی می‌کنند. در نتیجه تولیدکنندگان نرخ عرضه‌ی گوشی‌های هوشمند را به کانال‌های خرده‌فروشی کاهش خواهند داد تا موجودی این کانال‌ها متعادل بماند.

تحلیلگر وب‌سایت Digitimes شرکت هواوی را با داشتن سهم ۱۴ درصدی از بازار گوشی‌های هوشمند چین بین ماه‌های آوریل تا ژوئن، تولیدکننده‌ی برتر گوشی‌ هوشمند در این کشور می‌داند. در بازه‌ی زمانی مشابه، اوپو با تصاحب ۱۲.۷، ویوو با ۱۱.۲ و شیائومی با ۱۰.۴ درصد از بازار موبایل چین، در رده‌های بعدی قرار گرفته‌اند. اپل نیز با سهم یک رقمی خود، به جایگاهی بهتر از مکان پنجم دست نیافته است.

در گزارش دیگری نیز آمده است که اپل در طول سه ماهه‌ی نخست سال جاری، ۱۰.۸ درصد از بازار گوشی‌های هوشمند چین را تصاحب کرده است. این آمار نسبت به سهم ۱۲ درصدی اپل در سه ماهه‌ی نخست سال ۲۰۱۵، کاهشی ۱۰ درصدی را نشان می‌دهد. با توجه به وضعیت کنونی اپل در بازار چین، این شرکت برای بهبود وضعیت فروش خود، چشم به بازار هند دوخته است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 33333 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1395/05/27 تعداد مشاهده: 2181
سافت گذر