کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734244389 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316166 | نظرات: 37881
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

عرضه محصولات شیائومی در بازار چین ۳۸ درصد کاهش یافت

شیائومی یکی از استارتاپ‌های موفق چین در زمینه‌ی تولید گوشی‌های هوشمند است که توانسته در مدت کوتاهی به موفقیت‌های بزرگی در این بازار دست پیدا کند. اما این شرکت در سه‌ماهه‌ی دوم سال ۲۰۱۶، با کاهش ۳۸ درصدی عرضه‌ی محصولات در بازار چین مواجه شده است.

عرضه محصولات شیائومی در بازار چین ۳۸ درصد کاهش یافت

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛شیائومی یکی از موفق‌ترین کمپانی‌های تولید گوشی موبایل در چین است. یکی از مشکلات همیشگی این شرکت، عرضه‌ی تعداد کم محصولات آن در بازار چین است. باوجود تلاش‌های زیادی که در این زمینه انجام شده، موسسات تحقیقاتی اعلام کرده‌اند که عرضه‌ی محصولات شیائومی در سه‌ماهه‌ی دوم سال ۲۰۱۶ در بازار چین به ۱۰.۵ میلیون دستگاه رسیده و نسبت به رقم ۱۷.۱ میلیون دستگاه در مدت مشابه سال ۲۰۱۵، با ۳۸ درصد کاهش مواجه شده است.

با این کاهش فروش، شیائومی در رده‌ی چهارم برندهای عرضه کننده‌ی گوشی تلفن همراه در چین قرار می‌گیرد. در این فهرست، هواوی، اوپو و ویو در رتبه‌های اول تا سوم قرار دارند. عرضه‌ی محصولات اپل نیز در این بازار در سه‌ماهه‌ی دوم سال ۲۰۱۶ باکاهش ۳۲ درصدی مواجه شده و این شرکت را در رتبه‌ی پنجم برندهای فروشنده‌ی گوشی تلفن همراه قرار داده است.

صدرنشینی شرکت‌های هواوی و اوپو در این فهرست، به خاطر تمرکز این شرکت‌ها در بخش‌های خاصی از گوشی‌های هوشمند عرضه شده بوده است. هواوی با عقد قرارداد با شرکت Leica و استفاده از لنزهای این کمپانی در دوربین پرچمدارش یعنی پی 9، توانست نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کند. اوپو نیز سرمایه‌گذاری خاصی بر تکنولوژی‌های شارژ سریع دستگاه‌هایش داشته و بخش دیگری از کاربران را به خوبی به محصولاتش علاقمند کرده است.

به هر حال شیائومی دست از تلاش برای کسب درصد بیشتری از بازار چین بر‌نمی‌دارد. عرضه‌ی محصول جدید این شرکت یعنی Redmi Pro در سه‌ماهه‌ی سوم سال جاری، می‌تواند آمار فروش خوبی را برای شیائومی به ارمغان بیاورد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 33335 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1395/05/27 تعداد مشاهده: 1671
سافت گذر