کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734244389 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316155 | نظرات: 37881
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

فایل ایمیج فکتوری اندروید 7 نوقا برای نکسوس های گوگل منتشر شد

سیاری از کاربران پس از انتشار اندروید 7 نوقا برای دستگاه‌های نکسوس گوگل، منتظر انتشار فایل ایمیج کارخانه‌ای (factory image) آن بودند. هم‌اکنون انتظارها به سر رسیده و فایل یاد شده به طور رسمی به وسیله‌ی گوگل منتشر شده است.


فایل ایمیج فکتوری اندروید 7 نوقا برای نکسوس های گوگل منتشر شد

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ پس از انتشار سیستم عامل اندروید 7 نوقا برای دستگاه‌های نکسوس گوگل شامل نکسوس 5 ایکس، نکسوس 6، نکسوس 6P، نکسوس 9، نکسوس پلیر و پیکسل C، که خبر انتشار آن روز دوشنبه اعلام شد، بسیاری از کاربران به دلایلی مانند بروزرسانی دستگاه روت شده و دستگاه دارای رام سفارشی یا دلایل دیگر، منتظر فایل ایمیج کارخانه‌ای (factory image) اندروید ۷ بودند تا بتوانند زودتر از دریافت بروزرسانی OTA، اقدام به بروزرسانی دستی گوشی هوشمند خود بکنند. با استفاده از ایمیج کارخانه‌ای، می‌توان با حذف کامل (wipe) داده‌های موجود در گوشی، تقریبا به طور سریع دستگاه هوشمند نکسوسی را به یک دستگاه دارای اندروید خالص باز می‌گرداند. خبر خوشحال کننده این است که بالاخره شرکت گوگل به طور رسمی فایل ایمیج فکتوری اندروید ۷ نوقا را در وب‌سایت توسعه دهندگان اندروید منتشر کرده است.

اگر درباره‌ی ایمیج کارخانه‌ای اطلاعاتی ندارید، به احتمال زیاد نیازی هم به آن نخواهید داشت. به بیان ساده، ایمیج کارخانه‌ای، فایل ایمیجی است که می‌تواند در دستگاه فلش شده و تنظیمات آن را به حالت کارخانه‌ای یا اولیه بازگرداند. در حقیقت با استفاده از فایل ایمیج یاد شده می‌توانید دستگاه خود را با نصب پایه‌ای اندروید ۷ نوقا بروزرسانی کنید. شرکت گوگل به تازگی با یکپارچه کردن فرآیند فلش کردن کامل دستگاه از طریق فایل ایمیج، انجام این کار را ساده‌تر از قبل کرده است. پیش از این، کاربران مجبور به فلش کردن جداگانه‌ی هر بخش از فایل ایمیج بودند. ساده‌تر شدن انجام فرآیند یاد شده، برای کاربرانی که زمان برای آن‌ها اهمیت فراوانی دارد، بسیار فوق‌العاده خواهد بود.

اندروید ۷ نوقا، جدیدترین نسخه‌ی سیستم عامل اندروید بوده که حدود ۵ ماه پیش نسخه‌ی پیش نمایش ویژه‌ی توسعه‌دهندگان آن منتشر شده بود. با این اوصاف، بسیاری از باگ‌ها و مشکلات امنیتی آن باید تاکنون رفع شده باشد. با این حال، این نسخه کاملا عاری از مشکل نبوده و به گفته‌ی گروه پشتیبانی اندروید، در بروزرسانی بعدی که در آینده‌ای نزدیک منتشر می‌شود، رفع خواهد شد. فرآیند بروزرسانی در اندروید نوقا، به صورت بی‌صدا انجام می‌شود. یعنی، فایل بروزرسانی دستگاه در پس‌زمینه‌ی سیستم دانلود و نصب خواهد شد. در این حالت، نیازی به راه‌اندازی دوباره‌ی گوشی هوشمند در زمان دریافت در هربار انجام بروزرسانی دستگاه نکسوس نخواهد بود. راه‌اندازی دوباره‌ی گوشی هوشمند هنگام بروزرسانی، باعث از دست رفتن زمان می شود. در ادامه می‌توانید فایل ایمیج کارخانه‌ای و ایمیج OTA اندروید ۷ نوقا را دریافت کنید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 33440 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1395/06/03 تعداد مشاهده: 1690
سافت گذر