کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734244389 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316164 | نظرات: 37881
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اکسپریا ایکس کامپکت صفحه‌نمایشی ۴.۶ اینچی خواهد داشت

مدت زیادی از مشاهده اولین رندر مربوط به گوشی  Xperia X Compact نمی‌گذرد حال امروز شاهد فاش شدن برخی از مشخصات سخت‌افزاری این گوشی جدید سونی هستیم.

 اکسپریا ایکس کامپکت صفحه‌نمایشی ۴.۶ اینچی خواهد داشت

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ تنها چند روز تا معرفی دو عضو جدید خانواده اکسپریا با نام‌ها Xperia X Compact و Xperia XZ در IFA 2016 فرصت باقی است. اخیرا نیز وب‌سایت سونی در جمهوری چک به صورت رسمی معرفی این دو گوشی جدید را تایید کرده بود. پیش از این اطلاعاتی در مورد سخت‌افزار استفاده شده در Xperia X Compact در دست نبود ولی گزارش‌های جدید حاکی از آن است که سونی یک صفحه‌نمایش ۴.۶ اینچی را برای این گوشی درنظر گرفته است. کمتر از یک هفته به معرفی رسمی این دو گوشی جدید سونی باقی مانده و علاقه‌مندان مشتاقانه منتظر دیدار با این دو عضو جدید خانواده اکسپریا هستند.

گزارش‌ها حاکی از آن است که Xperia X Compact به احتمال فراوان به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ مجهز شده است ولی هنوز اطلاعاتی از میزان رم این گوشی در دست نیست. استفاده از صفحه‌نمایش کوچک‌ در سری کامپکت محصولات سونی قابل پیش‌بینی است و گزارش‌های جدید نیز استفاده از صفحه‌نمایش ۴.۶ اینچی را در آن تایید می‌کنند با این حال هنوز از رزولوشن صفحه‌نمایش Xperia X Compact اطلاعاتی در دست نیست. این گوشی احتمالا به باتری ۲۷۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و پورت USB Type-C مجهز خواهد شد.

گوشی دیگر سونی که به زودی معرفی خواهد شد Xperia XZ نام دارد، این گوشی نیز طبق گزارش‌ها از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ استفاده خواهد کرد. سونی در این گوشی از یک دوربین ۲۳ مگاپیکسلی با فلاش ال‌ای‌دی دوگانه و فوکوس لیزری بهره برده است این در حالی است که دوربین جلویی ۱۳ مگاپیکسلی گوشی نیز احتمالا طرفداران سلفی را راضی خواهد کرد. هنوز اطلاعاتی در مورد باتری استفاده شده در Xperia XZ فاش نشده اما استفاده از صفحه‌نمایش ۵.۲ اینچی در آن تقریبا قطعی شده است.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 33499 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1395/06/06 تعداد مشاهده: 1371
سافت گذر