کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9145 | مشاهده و دانلود: 733735632 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/28 | اعضاء: 316095 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

قیمت آیفون 7 و آیفون 7 پلاس فاش شد

اپل تایید کرده که نسل بعدی گوشی‌های هوشمند خود را طی مراسمی که ۱۷ شهریور ماه برگزار می‌شود، رونمایی خواهد کرد. در کمتر از یک هفته باقی مانده به رونمایی از آیفون‌های جدید، قیمت این محصولات نیز فاش شده است.

قیمت آیفون 7 و آیفون 7 پلاس فاش شد

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ اپل تایید کرده که مراسم رونمایی از آیفون‌های جدیدش را که احتمالا با معرفی اپل واچ ۲ نیز همراه خواهد شد، روز ۱۷ شهریور برگزار خواهد کرد. بی‌شک در این مراسم آیفون‌ ۷ و آیفون ۷ پلاس این کمپانی رونمایی خواهد شد که با تغییراتی هرچند جزئی در مقایسه با نسل پیش راهی بازار می‌شوند. از جمله‌ی تغییرات آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس باید به حذف جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری در هر دو نسخه اشاره کرد که استفاده از پورت لایتنینگ را برای اتصال هدفون‌ها پیشنهاد می‌دهد. همچنین کلید فیزیکی Home که از ساختار مکانیکی بهره می‌برد، با نمونه‌ای القایی تعویض شده است، حال آنکه سنسور اثر انگشت همچنان در محل خود باقی است.

با توجه به اینکه شیارهای آنتن در آیفون ۶ و آیفون ۶ اس به همراه نسخه‌های ۵.۵ اینچی در پشت گوشی جلوه‌ی چندان زیبایی نداشت، از این‌رو اپل آن‌ها را به لبه‌های پایین و بالای گوشی انتقال داده و پشت گوشی ظاهر زیباتری به خود گرفته است. هر دو نسخه‌ی آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس با استفاده از نمایشگر‌های دقیقا مشابه آیفون ۶ اس و آیفون ۶ اس پلاس همراه می‌شوند، اما انتظار می‌رود در سال ۲۰۱۷ شاهد استفاده از پنل‌های OLED در این گوشی هوشمند باشیم.

از نظر مشخصات فنی داخلی، اپل از تراشه‌ی A10 که با پردازنده‌‌ی کمکی M10 نیز همراه شده، استفاده می‌کند. حافظه‌ی رم در نسخه‌ی ۴.۷ اینچی به دو گیگابایت و در نسخه‌ی ۵.۵ اینچی به سه گیگابایت افزایش پیدا کرده است. هر دو نسخه‌ی آیفون جدید اپل با حافظه‌های داخلی ۳۲، ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی در اختیار کاربران قرار خواهند گرفت. در مورد باتری انتظار می‌رود آیفون ۷ با باتری به ظرفیت ۱٫۹۶۰ میلی آمپر ساعت و آیفون ۷ پلاس با یک باتری به ظرفیت ۲٫۹۱۰ میلی آمپر ساعت راهی بازار شود.

در مورد دوربین مورد استفاده نیز باید به این نکته اشاره کرد که آیفون ۷ از یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی همچون نسل پیش بهره خواهد برد، با این تفاوت که دیافراگم آن متفاوت بوده و دوربین قادر است عملکرد بهتری در محیط‌های کم نور داشته باشد. در مورد نسخه‌ی ۵.۵ اینچی نیز باید به بهره‌گیری از دوربین دوگانه اشاره کرد. براساس اطلاعات ارائه شده به نظر می‌رسد آیفون ۷ به ترتیب با قیمت ۷۹۰، ۹۱۰ و ۱۰۶۰ دلار برای نسخه‌ی ۳۲، ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی راهی بازار خواهد شد. آیفون ۷ پلاس نیز با برچسب قیمت ۹۱۰، ۱۰۳۰ و ۱۱۸۰ دلاری برای نسخه‌های ۳۲، ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 33559 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1395/06/10 تعداد مشاهده: 1793
کلید واژه ها: ,
سافت گذر