کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734222871 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316152 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

تصویر رسانه ای آیفون 7 فاش شد

کمتر از ۱۲ ساعت دیگر اپل مراسم مربوط به رونمایی از آیفون‌های جدید را برگزار می‌کند، اما این موضوع باعث نشده تا انتشار شایعات و افشای تصاویر در مورد آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس ادامه نداشته باشد. ساعاتی پیش تصویر رسانه‌ای آیفون ۷ فاش شد.

تصویر رسانه ای آیفون 7 فاش شد

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ساعت ۲۱:۳۰ امشب اپل مراسم رونمایی از آیفون‌های جدید خود را برگزار می‌کند که طی آن آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس رونمایی خواهند شد. حال ساعاتی پیش از رونمایی از این گوشی‌های هوشمند تصویر رسانه‌ای آیفون ۷ فاش شده است.

تا به امروز تصاویر و رندرهای متعددی از نمونه‌های ساختگی آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس منتشر شده، اما به نظر می‌رسد با اولین تصویر واقعی از آیفون ۷ روبرو هستیم که حساب کاربری در توییتر با عنوان Malignant تصویری را از یک ویدیو به اشتراک گذاشته که به نظر می‌رسد برای مراسم رونمایی از آیفون ۷ در چین تدارک دیده شده است. شاید محو بودن لوگوی اپل در پشت گوشی را بتوان به عنوان دلیلی برای اینکه این تصویر از ویدیو برداشته شده، باور کرد.

در این تصویر می‌توان به روشنی دید که تقریبا تمام شایعات در خصوص آیفون‌های اپل که تاکنون مطرح بوده صحت دارد. در این گوشی هوشمند می‌توان خطوط تغییر یافته‌ی آنتن را در کنار حذف جک هدفون ۳.۵ میلی متری از لبه‌ی پایینی گوشی و همچنین لنز دوربین برآمده با قطر بیشتر را به وضوح مشاهده کرد.

آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس اپل از نظر مشخصات داخلی نیز تغییراتی را به خود خواهند دید که شامل بهره‌گیری از تراشه‌ی A10 با ۲.۴ گیگاهرتز فرکانس داخلی، دوربین ۱۲ مگاپیکسلی در پشت با قابلیت ثبت ویدیو‌های 4K با نرخ ۶۰ فریم در ثانیه و سه گیگابایت حافظه‌ی رم با اضافه شدن گزینه‌ی ۲۵۶ گیگابایتی برای حافظه‌ی داخلی اشاره کرد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 33642 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1395/06/17 تعداد مشاهده: 2025
کلید واژه ها: ,
سافت گذر