کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9160 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316258 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

سامسونگ رسما گوشی تاشوی Galaxy Folder 2 را معرفی کرد

سرانجام پس از افشاگری‌های زیاد پیرامون گوشی تاشوی سامسونگ، این غول کره‌ای از گلکسی فولدر 2 در چین رونمایی کرد. این گوشی تاشو علاوه بر مشخصات فنی قابل توجه، به اندروید ۶.۰.۱ مارشمالو نیز مجهز شده است.

سامسونگ رسما گوشی تاشوی Galaxy Folder 2 را معرفی کرد

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛در حالی که در دنیای امروز کمتر کمپانی را می‌توان پیدا کرد که به تولید گوشی هوشمند تاشو علاقه نشان دهد، سامسونگ از گوشی Galaxy Folder 2 در کشور چین رونمایی کرد. این گوشی تاشو که طراحی آن ما را به یاد گوشی‌های تاشوی چندین سال قبل می‌اندازد، از سخت‌افزار مناسب در کنار اندروید ۶.۰.۱ مارشمالو بهره می‌برد.

گلکسی فولدر 2، شش هفته قبل توانست تاییدیه TENAA را اخذ کند. این گوشی با نمایشگر ۳.۸ اینچی خود، نسبت به دیگر گوشی‌های تاشو که در چند سال اخیر دیده بودیم بزرگتر است و جالب است بدانید که تنها ۰.۲ اینچ با آیفون اس‌ای ۴ اینچی تفاوت دارد. طول گوشی جدید سامسونگ وقتی در حالت بسته قرار دارد ۱۲۲ میلی‌متر است و تصور کنید وقتی این گوشی را باز می‌کنید با چه صحنه‌ای روبرو خواهید شد.

گلکسی فولدر 2 سامسونگ به یک نمایشگر ۳.۸ اینچی با رزولوشن ۴۸۰ در ۸۰۰ پیکسل، پردازنده‌ی اسنپدراگون ۴۲۵، رم ۲ گیگابایتی، ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی، باتری ۱۹۵۰ میلی آمپر ساعت، دوربین اصلی ۸ مگاپیکسل با فلاش LED و دوربین جلوی ۵ مگاپیکسل مجهز شده و از دو سیم کارت پشتیبانی می‌کند.

در حال حاضر این گوشی به صورت اختصاصی در بازار چین عرضه خواهد شد و هنوز درباره‌ی قیمت دقیق آن صحبتی نشده است. گرچه گفته می‌شود گلکسی فولدر 2 حدود ۲۸۵ دلار قیمت دارد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 33673 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1395/06/19 تعداد مشاهده: 1815
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر