کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9149 | مشاهده و دانلود: 734061386 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316127 | نظرات: 37880
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

نیمی از رایانه های جهان آلوده به ویروس های مختلف است

به گزارش روز جمعه پایگاه خبری پلیس، پلیس فتای خراسان جنوبی با انتشار مطلبی با عنوان « ویژگی های یک آنتی ویروس خوب چیست؟» نوشت: حتی بسیاری از سیستم هایی که آنتی ویروس روی آنها نصب شده است از این قاعده مستثنی نیستند چون بسیاری اوقات کاربران از آنتی ویروس های معتبر استفاده نمی کنند.



این گزارش می افزاید: صدمات زیادی ممکن است ویروس ها به سیستم های رایانه ای برسانند، مانند ایجاد اختلال در امور عادی یک سازمان، تضعیف قدرت رقابت و تهدید کلی یک سازمان، ایجاد اختلال در مکاتبات درون سازمانی و برون سازمانی، نیاز به صرف وقت و انرژی بیشتری برای رفع مشکل ناشی از وجود ویروس ها تحمیل هزینه و صدمات مالی و روحی از صدمات ناشی از ویروس در سیستم های رایانه ای است.

به گزارش سافت گذر به نقل ازایرنا؛ مسئولان سازمان ها باید توجه کنند، اطلاعات حیاتی آن ها به سرقت نرود، آن ها اغلب از سیستم های امنیتی مانند ضدویروس ها برای جلوگیری از ورود بدافزارها و سرقت داده ها استفاده می کنند.
متأسفانه بیشتر شرکت های سازنده ضدویروس این تضمین را نمی دهند که هیچ گونه Log مشکوکی را از سیستم کاربران برندارند،باید شرکت سازنده ضد ویروس این تضمین را بدهند که هیچگونه درپشتی (backdoor) در ساختار آن وجود ندارد.
** یک آنتی ویروس ایده آل باید سبک، سریع، قدرتمند و هوشمند باشد
پلیس فتای خراسان جنوبی می افزاید: شاید این جمله معروف را بارها شنیده باشید که ویروس ها همیشه یک گام جلوتر از آنتی ‎ویروس ها هستند.
اینکه بدانیم از چه ضدویروسی استفاده کنیم یک امر ضروری است؛ بنابراین بهتر است اول بدانیم که ویژگی های یک ضد ویروس خوب چیست؟
یکی از مشخصات ضدویروس های خوب این است که درصد شناسایی بالایی داشته باشد، کمترین تأثیر را در عملکرد سیستم داشته باشد تا بتواند بهترین سرعت عمل در واکنش به تهدیدات را از خود نشان بدهد.
یکی از نکاتی که برای کسب نتیجه خوب از یک آنتی ویروس باید مدنظر داشت این است که از یک آنتی ویروس اصل (original) استفاده کنید.
توجه داشته باشید که برخی از فروشندگان جهت اثبات برتری محصول خود، به مراجعی استناد می کنند که حتی خود ضدویروس اصلی نیز به آن مرجع هیچگونه استنادی نمی کند و بدیهی است که چنین مراجعی فاقد اعتبار و ارزش می باشد.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 33682 گروه خبری: اخبار امنیت و ویروس منبع خبر: ایرنا تاریخ خبر: 1395/06/19 تعداد مشاهده: 2126
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر