کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9160 | مشاهده و دانلود: 735129164 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316245 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

تصاویر و مشخصات جدیدی از شیائومی می نوت 2 فاش شده است

همان طور که می‌دانید شیائومی احتمالا به زودی از نسل جدید فبلت پرچمدار خود موسوم به می نوت 2 رونمایی خواهد کرد، اما در آستانه‌ی معرفی این دستگاه، اطلاعات و تصاویری از آن فاش شده است.

تصاویر و مشخصات جدیدی از شیائومی می نوت 2 فاش شده است

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛به نظر می‌رسد شایعات و گمانه‌زنی‌ها پیرامون فبلت شیائومی می نوت 2 تمامی ندارند و این بار تصاویر و مشخصات منتسب به این گوشی در وب‌سایت ویبو انتشار یافته است. اخیرا مشخص شده که گوشی جدید شیائومی گواهی CCC را که باید اکثر محصولات وارد شده به چین یا تولید شده در این کشور داشته باشند، دریافت کرده است. این گواهی به شکل یک نشان ایمنی مشابه لوگوی UL در ایالات متحده است.

شیائومی می نوت 2

گفته می‌شود که شیائومی می نوت 2 در دو نسخه به بازار عرضه خواهد شد. یکی از مدل‌ها از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۰، حافظه‌ی داخلی ۳۲ گیگابایتی و حافظه‌ی رم ۴ گیگابایتی بهره می‌برد، اما نسخه‌ی پریمیوم از این گوشی به پردازنده‌‌ی اسنپدراگون ۸۲۱، حافظه‌ی رم ۶ گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی ۱۲۸/۲۵۶ گیگابایتی مجهز شده است. از باقی مشخصات گوشی می‌توان به نمایشگر ۵.۷ اینچی QHD به همراه فناوری فورس تاچ اشاره کرد. برخی نیز معتقد هستند که این گوشی با نمایشگر اولد ۵.۵ اینچی معرفی خواهد شد.

شیائومی می نوت 2

می نوت 2 به احتمال زیاد از وجود دو سنسور دوربین ۱۶ مگاپیکسلی با ساختار دوربین دوگانه، بهره خواهد برد. دوربین سلفی این دستگاه دارای یک سنسور ۵ مگاپیکسلی بوده و ظرفیت باتری آن ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعت خواهد بود. شیائومی می نوت 2 را با اندروید ۷.۰ به همراه نسخه‌ی هشتم از رابط کاربری MIUI روانه‌ی بازار خواهد کرد. براساس اطلاعات فاش شده، شیائومی توانسته راهکاری را برای جای دادن باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی داخل بدنه‌ای با ضخامت ۶.۵ میلی‌متر بیابد. این دستگاه در سه رنگ سفید، مشکی و صدفی در دسترس مشتری‌ها خواهد بود. احتمالا شیائومی فبلت می نوت 2 را در کنار گوشی می 5 اس و در جریان رویدادی در تاریخ ۲۴ شهریور رونمایی خواهد کرد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 33719 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1395/06/22 تعداد مشاهده: 1770
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر