کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9160 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316260 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

با Remix OS Player اپلیکیشن‌های اندروید را بر روی ویندوز اجرا کنید

Remix OS Player یکی از بهترین شبیه‌سازهای اندروید روی ویندوز است.

با Remix OS Player اپلیکیشن‌های اندروید را بر روی ویندوز اجرا کنید

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ تا کنون شبیه‌سازهای زیادی چون Blustacks یا NOX Player برای اجرای اپلیکیشن‌های اندرویدی روی ویندوز منتشر شده است که هر کدام در کنار مزایای خود، معایب و نواقصی هم دارند. یکی از جدیدترین شبیه‌سازهای منتشر شده در این بخش Remix OS Player نام دارد که گفته می‌شود می‌تواند شما را از نمونه‌‌های مشابه بی‌نیاز کند.

به گفته‌ی تیم سازنده‌ی این برنامه رابط کاربری این ماشین مجازی به‌گونه‌ای طراحی شده است که فرقی نمی‌کند دستگاه (این رابط کاربری روی محصولات مختلف نصب شده است) شما ۳ گیگابایت یا ۵۱۲ مگابایت رم داشته باشد. طراحی رابط کاربری رمیکس اواس پلیر براساس اندروید 6 مارشمالو طراحی شده است. ولی حدس می‌زنیم بهترین توصیف از طراحی این شبیه‌ساز اندروید همان چیزی باشد که قرار است برای ادغام و اجرای اپلیکیشن‌های اندروید از طریق سیستم عامل کروم در کروم‌بوک‌ها انجام شود. میزان مصرف منابع سیستم در رمیکس پلیر خیلی زیاد نیست ولی یادتان باشد با یک ماشین مجازی روبرو هستید که قطعا می‌تواند روی عملکرد و سرعت دستگاه شما موثر باشد.

این شبیه‌ساز به صورت رایگان در اختیار شما است و برای اجرای بهتر آن روی سیستم‌های کامپیوتری به نسخه‌ی ۶۴ بیتی ویندوز ۷ یا بالاتر، پردازنده‌ی Core i3 یا بالاتر، حداقل ۴ گیگابایت رم، ۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و فعال‌کردن تکنولوژی مجازی‌سازی در بایوس نیاز دارید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 33783 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1395/06/27 تعداد مشاهده: 3090
سافت گذر