کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9158 | مشاهده و دانلود: 735129164 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/05 | اعضاء: 316239 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

چه قابلیت‌های اندروید 7.1 گوشی پیکسل به نکسوس ها نمی‌رود؟

در هفته‌ای که گذشت شاهد رونمایی رسمی کمپانی گوگل از دو گوشی هوشمند خود به نام‌های گوگل پیکسل و پیکسل ایکس ال بودیم. لازم به ذکر است که این دو گوشی هوشمند از سیستم عامل اندروید 7.1 بهره می‌برند که برای نخستین بار است از آن رونمایی می‌شود.

به گزارش سافت گذر و به نقل از دیجی رو؛ حال تا زمانی که گوشی های پیکسل دید تازه‌ای را به ما معرفی نکرده بودند، ما همچنان انتظارات زیادی را از گوشی های سری نکسوس داشتیم که از جمله آن‌ها باید به یک لانچر جدید، اپ دراور slide-up و یا فضای ذخیره سازی ابری نامحدود برای عکس‌ها و ویدیوهای شما اشاره کرد. حال زمانی که ما از گوگل می‌پرسیم که آیا مصرف کنندگان گوشی های نکسوس نیز از قابلیت‌های جدید این گوشی بهره می‌برند یا خیر! گوگل در پاسخ اینگونه می‌گوید:

بسیاری از ویژگی های اندروید 7.1 نوقا مختص گوشی های پیکسل طراحی شده‌اند.

لازم به ذکر است که اندروید 7.1 نوقا می‌تواند از اواخر این ماه توسط توسعه دهندگان برای استفاده گوشی های مصرف کنندگانشان منتشر شود. به هر حال در زیر می‌توانید ویژگی هایی را مشاهده کنید که در گوشی های نکسوسی حاوی اندروید 7.1 قابل مشاهده نخواهند بود:

  • Pixel Launcher – لانچر پیکسل
  • Google Assistant – دستیار گوگل
  • فضای اشتراک گذاری نامحدود ابری برای تصاویر و ویدیوها
  • حافظه هوشمند
  • اپلیکیشن دوربین پیکسل
  • Phone support
  • Screen-Share

علاوه بر این‌ها نیازی به گفتن نخواهد داشت با توجه به عدم پشتیبانی سخت افزار گوشی های هوشمند نکسوس فعلی از پلتفرم گوگل دی دریم، ما شاهد قابلیت استفاده از این هدست‌ها بر روی هر دیوایسی نیز نخواهیم بود.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 33983 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: دیجی رو تاریخ خبر: 1395/07/16 تعداد مشاهده: 1991
سافت گذر