کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734244389 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316163 | نظرات: 37881
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اینتل و آینده اینترنت اشیا

اینتل سال‌ها است که روی اینترنت اشیا سرمایه گذاری می‌کند تا شاید بتواند از این بازار بزرگ سهمی داشته باشد. درحال حاضر تقریبا همه بازار اینترنت اشیا در اختیار کوآلکام است اما اینتل قصد دارد این بازار را هم مانند بازار کامپیوترها به دست بگیرد.

به گزارش سافت گذر و به نقل ازآی تی ایران؛ اینتل سال گذشته ضرر سنگینی در زمینه اینترنت اشیا داشت و 12 هزار نفر را هم اخراج کرد اما حالا 40 درصد از درآمد خود را در بخش اینترنت اشیا گذاشته است تا با قدرت وارد صحنه شود و شاید کوآلکام را کنار بزند. اینتل امروز 2 مدل پردازنده معرفی کرده  است. مدل اول E3900 است که برای دستگاه‌های اینترنت‌دار و دستگاه‌های پوشیدنی طراحی شده است، مدل دوم هم A3900 است که برای خودروها طراحی شده است.

مدل E3900 یک پردازنده 2.5 گیگاهرتزی است که با چهار هسته‌ پردازشی می‌تواند پردازش‌های سنگین را انجام بدهد و همچنین این قابلیت را دارد که تصویر را بر روی  3 صفحه نمایش همزمان مدیریت کند.

مدل A3900 هم می‌تواند تحولی بزرگی در زمینه ساخت خودروهای هوشمند باشد. این پردازنده می‌تواند چند صفحه نمایش با کیفیت 4K را با کمترین میزان مصرف باتری مدیریت کند. به گفته اینتل این طراحی خیلی پیشرفته است و آینده خودروسازی را تغییر می‌دهد. اینتل اعلام کرده این پردازنده‌ها را اوایل سال 2017 وارد بازار می‌کند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 34232 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: آی تی ایران تاریخ خبر: 1395/08/05 تعداد مشاهده: 3086
کلید واژه ها: ,
سافت گذر