کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316127 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

اپل باید درگاه لایتنینگ را هم حذف کند

اپل در محصولات جدیدش استفاده از درگاه‌ دستگاه‌های مختلف را پیچیده کرده، اما شاید راه‌حل حذف یکی دیگر از همین درگاه‌ها باشد!

اپل باید درگاه لایتنینگ را هم حذف کند


به گزارش سافت گذر و به نقل اززومیت؛ اپل در تلاش برای رسیدن به آینده‌ای است که آیفون و مک اطلاعات را به شکل بی‌سیم با یکدیگر به اشتراک بگذارند و احتمالا باتری آن‌ها نیز بدون هیچ سیمی دوباره شارژدهی شود. اما این مسیر به سمت آینده ظاهرا پر از آداپتور‌ها و دانگل‌های مختلف است که می‌تواند تمام تجربه کاربری را پیچیده کند. برای مثال همین الان آیفون ۷ و مک‌بوک پرو تازه معرفی شده نمی‌توانند با یکدیگر کار کنند!

برای اینکه آیفون ۷ خود را به مک‌بوک پرو جدیدتان متصل کنید، به یک تبدیل لایتنینگ به یو‌اس‌بی نوع C نیاز دارید. تهیه آن هم نیاز به خرج اضافه‌تر از خرید محصول اصلی دارد.

بدتر از این، برای استفاده از هدفون‌های سیمی آیفون ۷ با مک‌ جدید، به تبدیل لایتنینگ به جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری احتیاج پیدا می‌کنید که خوشبختانه درون جعبه آیفون ۷ از ابتدا قرار داده شده است. به همین دلیل هم فعلا اپل دست به حذف جک ورودی ۳.۵ میلی‌متری هدفون مک‌بوک پرو جدید نزده؛ اما هیچ بعید نیست که برای رسیدن به آن آینده کاملا بی‌سیم هم‌اکنون روی این مورد هم در حال کار باشد.

iphone ports

اگر این اتفاق بیفتد، به این معنی است که باید پس از آن تبدیل درگاه USB-C به جک ۳.۵ میلی‌متری هم تهیه کنید و همچنین از تبدیل USB-C به درگاه لایتنینگ نیز کمک بگیرید. برای هماهنگی و استفاده همزمان از درگاه‌های آیفون ۷ با مک‌های جدید باید دچار این همه پیچیدگی بین آداپتور‌ها و دانگل‌ها شوید که بعد از گذشت کمی زمان متوجه می‌شوید اپل برای کاربران خود چه جهنمی درست کرده است. فقط تصور کنید که برای استفاده از هدفون‌های این دو دستگاه به این همه دانگل‌ نیاز دارید و فعلا قضاوت در مورد باقی درگاه‌های کاربردی و پر استفاده که در این دو دستگاه حذف شده‌اند را کنار بگذارید.

می‌دانید مشکل کجاست؟ این مشکلات را اپل از قبل با درگاه اختصاصی لایتنینگ مخصوص خود در آیفون‌ و آیپد برای خودش به وجود آورده است!

iphone 7 port

چند سال پیش، اپل درگاه ۳۰ پین را به فناوری که از نظر وی بهتر بود با نام Lightning در آیفون‌ها و آیپد تعویض کرد. در آن زمان این مورد شاید درست و به جا بود اما بالاخره زمان آن رسیده که اپل از دست لایتنینگ هم رها شود. درگاه USB نوع C برای آینده‌ای که پیش‌رو داریم بسیار بهتر است. اگر در نسل بعد درگاه لایتنینگ از آیفون‌ها و آیپد حذف شود، اتصال آیفون و آیپد به مک بسیار راحت‌تر خواهد شد و بین همه دستگاه‌ها درگاه USB نوع C به صورت مشترک مورد استفاده کاربران قرار خواهد گرفت. تصور کنید که شاید در همین آینده یک شارژر حتی بتواند هم آیفون، هم آیپد و هم مک‌ را شارژ کند.

iphone 7 port

برخی شاید بگویند که اپل درگاه لایتنینگ را به این راحتی‌ها رها نمی‌کند. ما که فراموش نکرده‌ایم بسیاری از وسایل جانبی که برای آیفون‌ها ساخته شده بر اساس همین درگاه بوده و تغییر ناگهانی آن بازار مصرف این وسایل را به هم می‌ریزد و البته که اپل هم به پول آن نیاز دارد. برخی دیگر بر این باروند که ما هم‌اکنون در این آینده بی‌سیم اپل هستیم و AirPods نمونه‌ای از آن است. بنابراین این احتمال هم وجود دارد که اپل برای چند سالی دیگر همچنان به لایتنینگ وفادار باقی بماند و پس از آن که آیفون دیگر به سیم احتیاج نداشت به صورت کلی این درگاه را هم از گوشی خود حذف کند.

اما تا رسیدن به آن زمان، ظاهرا باید دانگل‌ها و کابل‌های مختلفی را برای ارتباط برقرار کردن بین این دستگاه‌ها خریداری کنیم. اپل می‌تواند با جایگزینی USB نوع C در آیفون و آیپد نسل آینده به جای لایتنینگ، بسیاری از کاربران را از این پیچیدگی که اکنون بین مک و آیفون یا آیپد پیش آمده خلاص کند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 34290 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1395/08/10 تعداد مشاهده: 2490
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر