کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734244389 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316166 | نظرات: 37881
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

گلکسی S7 اج با رنگ آبی مرجانی معرفی شد

سامسونگ سرانجام رنگ آبی مرجانی گوشی گلکسی S7 Edge را معرفی کرد. این نسخه از اس 7 اج به زودی در دسترس خریداران قرار می‌گیرد.

گلکسی S7 اج با رنگ آبی مرجانی معرفی شد

به گزارش سافت گذر و به نقل اززومیت؛گوشی گلکسی S7 را شاید تنها برگه برنده‌ی سامسونگ در سال 2016 باشد. با وجود اتفاقات و حواشی پیرامون گلکسی Note 7 و پایان یافتن کار این گوشی عملا تنها پرچمدار این کمپانی در سال جاری میلادی، اس ۷ است.

کمتر از یک ماه پیش اخباری مبنی بر تولید رنگ جدید از S7 Edge به بیرون درز کرد و حتی چند روز گذشته نیز تصاویری از سوی نمایندگی تایوان کمپانی سامسونگ منتشر شد که این خبر را تا حد زیادی تایید می‌کرد.

اما امروز کمپانی سامسونگ رسماً تولید رنگ آبی مرجانی S7 Edge را تایید کرد. Blue Coral در واقع ششمین رنگ برای سری اس 7 اج به شما می‌رود و قرار است که در هفته‌ی اول نوامبر و در فروشگاه‌های منتخب، این محصول به فروش برسد.

قیمت این نسخه هنوز مشخص نیست و ظاهراً اعلام آن بر عهده‌ی فروشگاه‌ها و نمایندگی‌های سامسونگ در کشور‌های مختلف است.

سامسونگ دلیل استفاده از این رنگ را محبوبیت آن ذکر و اعلام کرده که ساخت آن از طبیعت الهام گرفته شده است.

سامسونگ با افزودن طیف رنگ طلایی به حاشیه‌ی این گوشی ترکیبی ویژه و زیبا را خلق کرده، اگرچه سخت افزار این گوشی‌ تغییر نداشته است.

جالب است بدانید آبی مرجانی ابتدا قرار بود رنگ انحصاری گوشی گلکسی نوت ۷ باشد اما به دلیل مشکلات و توقف تولید آن، سامسونگ تصمیم گرفت تا از این ظاهر برای پرچمدار قبلی خود استفاده کند.

سفید صدفی، نقره‌ای، صورتی، طلایی و عقیق مشکی (Black Onyx) از رنگ‌های این محصول هستند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 34330 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1395/08/13 تعداد مشاهده: 1783
سافت گذر