کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316128 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

دسترسی توسعه‌ دهندگان Slack به API مکالمه واتسون آی بی ام

IBM با ساخت افزونه‌ای، دسترسی به هوش مصنوعی واتسون را از طریق Watson Conversation API در اختیار توسعه‌دهندگان Slack قرار می‌دهد.

دسترسی توسعه‌ دهندگان Slack به API مکالمه واتسون آی بی ام

IBM در حال ساخت افزونه‌ای است که امکان دسترسی به هوش مصنوعی واتسون (Watson AI) را که 25 اکتبر معرفی شد، برای سازندگان bot فراهم می‌کند. (bot گرفته شده از کلمه robot و به معنی هر نوع نرم‌افزار خودکار است که به عنوان مشاور کاربر یا برنامه شبیه‌ساز رفتار انسان عمل می‌کند-در اینجا منظور برنامه‌هایی است که با استفاده از هوش مصنوعی به تعامل کلامی با انسان می‌پردازند‌)

به گزارش سافت گذر و به نقل اززومیت؛این افزونه روی GitHub ارائه خواهد شد و به توسعه‌دهندگان Slack امکان دسترسی به API مکالمه واتسون را خواهد داد. نایب رئيس انجمن حامیان توسعه‌دهندگان بخش واتسون شرکت IBM‌، استیو آبرامز (Steve Abrams) در مصاحبه تلفنی با VentureBeat گفت که این افزونه بخشی از یک تلاش وسیع‌تر برای رسیدن جامعه توسعه‌دهنگان Slack bot به آنالیز احساسات، اشتراک‌گذاری مکالمات و مجموعه APIهای صحبت برای Slack bot است.

آبرامز همچنین گفت: «‌ما برای توسعه‌دهندگان، فرآیند ساخت bot های دارای قدرت شناخت و درک را از طریق اتصال به Watson و Slack و در نهایت رسیدن به محیط کار دیجیتال آسان‌تر می‌کنیم.»

او همچنین اضافه کرد: Watson Conversation API در درون Slackbot تعبیه خواهد شد. Slackbot به سوالات در مورد چگونگی استفاده از Slack پاسخ خواهد داد و استفاده از قدرت واتسون این ارتباط را بیشتر به حالت مکالمه‌ای تبدیل خواهد کرد.

IBM از به اشتراک گذاری تاریخ مشخص ارائه این افزونه یا دیگر اقدامات برای همکاری با Slack خودداری کرد.

اسلک

Stewart Butterfield مدیرعامل Slack گفت: استفاده از سرویس‌های شناختی و درک‌کننده مانند واتسون روی Slack می‌تواند موجب حرکت بزرگی شود.‌

Butterfield همچنین در بیانیه‌ای گفت: «ما می‌خواهیم Slack همزمان با استفاده کاربر بهتر و باهوش‌تر شود و نگهداری مهم‌ترین مکالمات را برای مردم آسان‌تر کنیم و توانایی آن‌ها برای یافتن پاسخ‌های سریع را تقویت کنیم. شراکت با IBM و کاری که با واتسون انجام می‌دهیم هوش سازمانی مشتری‌های ما را سریع‌تر می‌کند و راندمان کاری را در مسیر بسیار جدیدی به پیش می‌راند.»

IBM Watson همچنین اعلام کرد تصمیماتی برای ساخت یک bot برای متخصصان شبکه و فناوری اطلاعات دارد که قابلیت‌های آن روی Slack به نمایش گذاشته می‌شود.

Abrams گفت: «‌کاری که همراه با آن‌ها انجام می‌دهیم این است که نوعی روبات نرم افزاری برای پشتیبانی فناوری اطلاعات عملیات شبکه می‌سازیم که سوالات مربوط به دوره اجرا، زمان تعلیق کار و مانند این‌ها را پاسخ خواهد داد و زمانی که این را با ابزار مورد استفاده کاربر تلفیق کنیم، واتسون این تلفیق را تقویت خواهد کرد و در نتیجه شما از طریق Slack می‌توانید بگویید:

“?Hey Watson is the network up or down”

IBM و Slack هر دو، تجربه شراکت‌های مشابه را در سال‌جاری داشته‌اند. Howdy سازنده Slack bot اوایل این ماه پشتیبانی برای Microsoft Bot Framework را اضافه کرد و در ماه ژوئن، آی بی ام و سیسکو برای آوردن واتسون به محیط کار همکاری کردند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 34353 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1395/08/14 تعداد مشاهده: 2004
سافت گذر