کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734244389 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316157 | نظرات: 37881
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

تفاوت رفتاری دارندگان گوشی‌ های اندرویدی و آیفون هنگام خرید

بر اساس اطلاعات جدید در مورد پلتفرم بازاریابی TUNE، تفاوت جالبی بین دارندگان گوشی‌های اندرویدی و دارندگان آیفون در هنگام خرید کردن وجود دارد.

تفاوت رفتاری دارندگان گوشی‌ های اندرویدی و آیفون هنگام خرید

به گزارش سافت گذر و به نقل اززومیت؛جمعه‌ی سیاه و دوشنبه‌ی سایبری برای بسیاری از افراد روزهایی جذاب و مهم به شمار می‌رود. فرقی نمی‌کند کجا بخواهید در این روزها خرید خود را انجام دهید و در هر صورت رکوردهای جالبی از نظر میزان خرید در این روزها به ثبت می‌رسد.

بنا به اعلام کمپانی ادوبی، روز جمعه فروش محصولات دیجیتالی در آمریکا ۳.۳۴ میلیارد دلار بود که اختلاف کمی با میزان فروش روز دوشنبه‌ (۳.۴ میلیارد دلار) دارد. این دو رکورد توسط خریداران گوشی‌های همراه به ثبت رسیده است. باید گفت با وجود چنین آماری، میزان فروش در روز جمعه ۳۳ درصد و در روز دوشنبه ۳۴ درصد افزایش داشته است.

آنچه در این زمینه جالب به نظر می‌رسد، تفاوت کلیدی مهمی است که بین دارندگان گوشی‌های اندرویدی و آیفون در هنگام خرید وجود دارد. منظور این تفاوت، نوع اپلیکیشن‌های مورد استفاده و میزان بهره بردن از چنین اپلیکیشن‌هایی است.

هنگامی که قصد دارید به خرید حضوری بروید، احتمالا نیاز به مسیریابی خواهید داشت. اما اگر خرید شما به‌صورت دیجیتالی انجام شود، نیازی به اپلیکیشن‌های مسیریاب نخواهید داشت.

در روز جمعه‌ی سیاه سال میلادی جاری، دارندگان گوشی‌های هوشمند اندرویدی نسبت به سایر روزهای جمعه‌ی سال، ۲۶.۵ درصد بیشتر از اپلیکیشن‌های مسیریابی استفاده کرده‌اند. در روز دوشنبه‌ی سایبری نیز دارندگان اندرویدی ۳۷ درصد بیشتر از سایر روزهای دوشنبه‌ی سال از اپلیکیشن‌های یادشده بهره برده‌اند. اما دارندگان آیفون رفتاری کاملا متضاد با اندرویدی‌ها داشته‌اند. در روز جمعه‌ی سیاه، میزان استفاده‌ی دارندگان آيفون از اپلیکیشن‌های مسیریابی نسبت به جمعه‌های قبلی سال، ۱۵ درصد کاهش داشته است. همچنین در روز دوشنبه‌ی سایبری، میزان استفاده‌ی این کاربران از اپ‌های مسیریاب نسبت به حالت معمول ۱۲ درصد کاهش یافته است.

با توجه به آنچه گفته شد، در روز جمعه‌ی سیاه تفاوتی ۴۱.۵ درصدی و در روز دوشنبه‌ی سایبری تفاوتی ۴۹ درصدی در میزان استفاده از اپلیکیشن‌های مسیریابی بین کاربران اندروید و آيفون وجود داشته است.

این داده‌ها بر اساس پلتفرم بازاریابی موبایلی TUNE به دست آمده است. پلتفرم یادشده اطلاعات اولیه خود را از حدود ۲.۲ میلیارد گوشی هوشمند در سراسر جهان جمع‌آوری می‌کند و در اختیار بازاریابان قرار می‌دهد. 

اما در سایر زمینه‌ها تفاوت مهمی بین  این دو دسته کاربر وجود ندارد. به‌عنوان مثال؛ هم دارندگان گوشی‌های اندرویدی و هم دارندگان آیفون در روزهای مورد اشاره نسبت به سایر روزهای تعطیل سال، بیشتر با آشنایان خود دیدار کرده‌اند. این موضوع در مورد اپلیکیشن‌های دیگری چون اپ‌های خبری، عکاسی، اجتماعی، تجاری یا اپ‌های بهره‌وری نیز صدق می‌کند.

البته دقیقا مشخص نیست که این اطلاعات در سایر پلتفرم‌های بازاریابی نیز به همین صورت باشد. ادوبی نشان داده است دارندگان آیفون هنگام خرید‌های روزهای تعطیل، معمولا پول بیشتری پرداخت می‌کنند. احتمالا با انجام تحقیقات و مطالعات بیشتر، جزئیات دقیق‌تری در این زمینه به دست خواهد آمد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 34781 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1395/09/18 تعداد مشاهده: 2114
سافت گذر