کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9160 | مشاهده و دانلود: 735129164 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316240 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

قلم S Pen جزو لوازم جانبی گلکسی اس 8 می‌شود

طبق گزارش‌های جدید، به نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد قلم S Pen را به‌صورت لوازم جانبی خارجی برای گلکسی اس 8 عرضه کند.

قلم S Pen جزو لوازم جانبی گلکسی اس 8 می‌شود

به گزارش سافت گذر و به نقل اززومیت؛ در گذشته قلم S Pen استایلوس متعلق به سری گلکسی نوت بود؛ اما به نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد سنت‌شکنی کند و این قلم را به سری گلکسی اس بیاورد. اگر از طرفداران سری گلکسی اس سامسونگ باشید، حتما می‌دانید این سری هیچ‌گاه با قلم استایلوس عرضه نشده است؛ اما طبق گزارش‌های جدید، سامسونگ قصد دارد قلم S Pen را به‌صورت لوازم جانبی خارجی برای پرچم‌دار آینده‌اش عرضه کند.

پشتیبانی از قلم استایلوس توسط گلکسی اس 8 پلاس کاملا منطقی به نظر می‌رسد؛ مخصوصا اگر این نکته را نیز در نظر بگیرید که گلکسی اس 8 پلاس با صفحه نمایشگر ۶ اینچی عرضه خواهد شد. ابعاد نمایشگر این تلفن هوشمند از گلکسی نوت 7 - که ۵.۷ اینچ بود - نیز بزرگ‌تر است؛ بنابراین قرار داشتن قلم استایلوس به‌عنوان لوازم جانبی برای گلکسی اس 8 پلاس، می‌تواند تجربه کاربری را نیز بهبود ببخشد و آن را لذت‌بخش‌تر کند.

البته سؤالی که در حال حاضر وجود دارد، قیمت این قلم خواهد بود و هنوز مشخص نیست علاقه‌مندان به خرید گلکسی اس 8 پلاس چقدر برای قلم S Pen باید هزینه کنند. طبیعتا پشتیبانی گلکسی اس 8 از قلم S Pen باعث نگرانی طرفداران سری نوت خواهد شد؛ زیرا ممکن است شایعات مبنی بر کنار گذاشته شدن سری نوت به حقیقت بپیوندد و پس از شکستی که گلکسی نوت 7 به همراه داشت، دیگر شاهد مدل جدیدی از این سری نباشیم.

از طرفی اضافه شدن قابلیت پشتیبانی گلکسی اس 8 از قلم S Pen به معنی اتمام کار سری نوت نخواهد بود و احتمال دارد سال آینده شاهد گلکسی نوت 8 باشیم.

در گذشته شایعاتی منتشر شد مبنی بر اینکه سامسونگ در حال کار روی چند نسخه آزمایشی از گلکسی اس 8 است و همین امر باعث می‌شود اخبار مختلفی در مورد پرچم‌دار آینده سامسونگ بشنویم. البته صحت این شایعات با انتشار اخبار بیشتر سنجیده خواهد شد. انتظار می‌رود سامسونگ از گلکسی اس 8 در ماه آوریل سال ۲۰۱۷ رونمایی کند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 34989 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1395/10/08 تعداد مشاهده: 2680
سافت گذر