کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734244389 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316163 | نظرات: 37881
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

شارژر بیسیم انرگوس تمام لوازم الکتریکی اطراف خود را شارژ می کند

فناوری شارژ بیسیم انرگوس (Energous) می‌تواند تحولی بزرگ در عرصه‌ی شارژ بیسیم ایجاد کند.

به گزارش سافت گذر و به نقل اززومیت؛ تکنولوژی شارژ بیسیم با این که چند سالی است معرفی شده، اما هنوز نتوانسته است به صورت گسترده جایگزین انواع سیمی متداول شود. اما انرگوس (Energous) در تلاش است تا این موضوع را تغییر دهد. این شرکت در نمایشگاه CES 2017 تعدادی محصول معرفی کرد که توانایی بالایی برای تغییر نظر کاربران در خصوص شارژر‌های بیسیم دارد.

اگر تا به حال نام انرگوس را نشنیده‌اید، باید بدانید این استارتاپ از فرکانس‌های رادیویی برای انتقال توان و شارژ وسایل استفاده می‌کنید. انرگوس چندین نوع از فرستنده‌ی امواج را توسعه داده است که نمونه‌ی پایه‌ی آن WattUp نام دارد و امواج RF‌ را به دستگاه‌های مجاور خود ارسال می‌کند. دستگاه‌های سازگار با تکنولوژی انرگوس از چیپ خاصی بهره می‌برند که امواج دریافتی را به انرژی الکتریسیته تبدیل و سپس ذخیره می‌کند. شرکت‌های دیگری نیز پیش‌تر از این تکنولوژی بهره برده بودند؛ اما انرگوس نقطه‌ی تمایز خود با سایر فناوری‌های موجود را بهینه بودن آن عنوان کرده است که به آن اجازه می‌دهد به انواع مختلفی از دستگاه‌ها اعم از گجت‌های پوشیدنی و تلفن‌های هوشمند نیروی لازم را ارسال کند. 

فرستنده‌ی WattUp‌ می‌تواند دستگاه‌ها را تا فاصله‌ی ۴.۶ متری شارژ کند. این دستگاه برای گجت‌های پوشیدنی که عموما از شارژرهای بیسیم اما با برد کم، بهره می‌برند بسیار ایده‌آل است. البته نمونه‌های موجود و تجاری شده‌ی حال حاضر، برد بسیار کمتری دارند.

برای شارژ کافی است دستگاه خود را در کنار یا روی فرستنده‌ قرار دهید و بلافاصله عملیات شارژ آغاز خواهد شد. نکته‌ی جالب در خصوص فناوری انرگوس، چیپ دریافت‌کننده‌ی امواج است که اندازه‌‌ای حتی کوچک‌تر از نمونه‌های در حال استفاده در گجت‌های فعلی اعم از اپل واچ دارد. چیپ دریافت‌کننده‌ی امواج انرگوس را می‌توان حتی در تگ‌های کوچکی که برای اتصال و یافتن وسایل شخصی استفاده می‌شود، قرار داد.  

انرگوس در حال حاضر با شرکت‌های متعددی برای توسعه‌ و افزایش فناوری خود همکاری می‌کند. یکی از این شرکت‌های CVR Global نام دارد که در زمینه‌ی تجهیزات بررسی سلامت بیماران فعالیت دارد. چیپ‌های دریافت‌کننده‌ی امواج WattUp می‌توانند در سنسور‌های شرکت‌ CVR تعبیه شوند و سپس درون بدن بیمار قرار گیرند. بدین ترتیب بدون وجود هرگونه مشکلی در رابطه با اتمام انرژی سنسورها، می‌توان به صورت مداوم بر شرایط جسمی بیمار نظارت کرد. برخی دیگر از گجت‌هایی که به زودی از چیپ‌های WattUp استفاده خواهند کرد عبارتند از کارت‌های هوشمند بیسیم، سمعک‌های بیسیم، گوشی‌های هوشمند و قلم‌های دیجیتال. این محصولات به کمک فناوری شارژ انرگوس می‌توانند سال‌ها بدون ترس از اتمام شارژ باتری، فعال باشند.

شارژر بیسیم انرگوس

البته هنوز تنوع دستگاه‌هایی که با تکنولوژی انرگوس سازگار شده‌اند، زیاد نیست. اما این روند رو به رشد می‌تواند با پیشرفت این فناوری سرعت بیشتری یابد. تجاری شدن این فناوری به خودی خود خبری خوشحال کننده است و می‌توان انتظار تغییر شگرف در فناوری شارژ را در سال‌های پیش‌رو داشت. انرگوس در حاشیه‌ی حضور خود در CES 2017 اعلام کرد که یکی از شریک‌های تجاری نزدیک وی، جزو بزرگ‌ترین تولید‌کننده‌های محصولات فناوری جهان است و به زودی از نتیجه‌ی این همکاری پرده‌برداری خواهد شد. 

قدم بعدی انرگوس رونمایی از فرستنده‌های امواج میان‌برد، برای شارژ تمامی ابزار روی یک میز کاری و نمونه‌ی دوربرد برای شارژ تمامی دستگاه‌های یک اتاق است. تمامی دستگاه‌های که در حال حاضر و در آینده‌ی نزدیک به گیرنده‌های Wattup مجهز خواهند شد، با فرستنده‌های میان و دور بُرد نیز سازگار خواهند بود.


نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 35066 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1395/10/15 تعداد مشاهده: 1893
سافت گذر