کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316136 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

زاکربرگ برای بروزرسانی صفحه اش در فیسبوک تیم اختصاصی دارد

مارک‌ زاکربرگ صفحه‌ای اختصاصی در فیس‌بوک دارد که مدام بروزرسانی می‌شود. بنابراین برای بسیاری این سوال وجود دارد که چگونه فردی پرمشغله همچون زاکربرگ می‌تواند این بروزرسانی‌ها را انجام دهد.

زاکربرگ برای بروزرسانی صفحه اش در فیسبوک تیم اختصاصی دارد

به گزارش سافت گذر و به نقل اززومیت؛صفحه‌ی رسمی فیس‌بوک مارک زاکربرگ بسیار جذاب است؛ تصاویر خانوادگی، استاتوس‌های چالش‌برانگیز و ویدیوهای جذاب، تنها بخشی از فعالیت‌هایی زاکربرگ در بزرگ‌ترین شبکه اجتماعی موجود است. حتی گاهی اوقات به‌صورت تصادفی، برخی نظرات را هم پاسخ می‌دهد. اما اگر فکر می‌کنید که وی ۲۴ ساعته برای به‌روزرسانی صفحه‌ی اختصاصی خود بیدار است و با کاربرانش تعامل می‌کند، مجله‌ی بلومبرگ بیزنس‌ویک تمام این تفکرات شما را به چالش می‌کشد. به گزارش این مجله درحالی‌که یک تیم اختصاصی مشغول نوشتن پست‌ها، ارتباطات و سخنرانی‌های وی هستند، جمعی متشکل از حداقل ۱۲ نفر، به‌صورت مداوم نظرات غیرمرتبط و اسپم را از صفحه‌ی وی پاک می‌کنند.

فیس‌بوک همچنین عکاسانی برای شکار لحظات خاصی از زاکربرگ دارد. یکی از این عکاسان به نام چارلز اومانی، اخیراً در پروژه‌ای با عنوان بحران پناهندگان سوریه برای واشنگتن‌پست، مشارکت کرده است. زاکربرگ یک کشور را اداره نمی‌کند؛ اما می‌توان گفت ریاست‌جمهوری بزرگ‌ترین شبکه اجتماعی جهان با حدود ۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون جمعیت را در دست دارد. زاکربرگ همان کسی است که با پهپاد برند فیس‌بوک قصد گسترش اینترنت در تمام جهان دارد. با اینکه واگذاری صفحه‌ی اختصاصی که برچسب (شخصی) روی آن خورده است، به افراد دیگر غیرمنصفانه به نظر می‌رسد؛ اما این موضوع را هم نباید نادیده گرفت که شاهراه ارتباط وی با جامعه‌ی بزرگ مجازی فیس‌بوک همین کانال است و باید از بهره‌گیری بیشینه‌ی توان این اعضا از تمام پتانسیل‌های این شبکه اجتماعی اطمینان حاصل کند.

facebook-drone

پهباد آکیلا متعلق به فیس‌بوک که پرواز ناموفق آن منجر به سقوط شد.

در حالی که فیس‌بوک با مواردی نظیر انتشار اخبار جعلی، سقوط پهپاد خود در اثر نقص فنی، ماجرای دزدیدن اطلاعات زنیمکس توسط آکیولس و نظیر این‌ها دست و پنجه نرم می‌کند، عجیب است که چندین نفر تنها برای به‌روزرسانی صفحه‌ی اختصاصی وی گماشته شده‌اند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 35323 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1395/11/04 تعداد مشاهده: 1317
سافت گذر