کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316267 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

قاب های محافظ رنگ بندی گلکسی اس 8 را فاش کرد

تصاویری از قاب‌های رسمی گلکسی اس ۸ فاش شده است که به نوعی رنگ‌های احتمالی این گوشی را آشکار می‌کند.

قاب های محافظ رنگ بندی گلکسی اس 8 را فاش کرد

به گزارش سافت گذر و به نقل اززومیت؛مثل همیشه، در چند ماه اخیر شایعات بسیار زیادی در مورد گوشی‌ هوشمند مورد انتظار گلکسی اس ۸ منتشر شده است. بر اساس گزارش‌ها و خبرهایی که تاکنون در دسترس قرار گرفته، این محصول در سه مدل معمولی، گلکسی اس اج و مدل جدید گلکسی اس ۸ پلاس معرفی خواهد شد. بنا به گزارش‌ها، مدل پلاس این گوشی از نمایشگری ۶ اینچی بهره خواهد برد و حداقل حاشیه ممکن را دارد. اما بر اساس تصاویر فاش شده از این محصول، به نظر می‌رسد نمایشگر آن از هر دو طرف خمیدگی خواهد داشت. در حال حاضر زمزمه‌هایی هم در مورد انتخاب یکی از مدل‌های اج و پلاس شنیده می‌شود. اما آيا این یعنی سامسونگ قصد ندارد هر سه مدل را معرفی کند؟

به‌تازگی تصاویر جدید قاب‌های رسمی گلکسی اس ۸ توسط یکی از فروشندگان لوازم جانبی به نام MobileFun فاش شده است. از آنجا که مراحل ساخت قاب‌های یادشده ظاهرا تمام شده است، با توجه به تصاویر آن‌ها می‌توان اطلاعات بیشتری در مورد گوشی‌های سری گلکسی اس ۸ سامسونگ به دست آورد.

اول از همه بر اساس نام‌های در نظر گرفته‌شده برای قاب‌های مورد بحث، به نظر می‌رسد سامسونگ دو مدل گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس را معرفی خواهد کرد. حال می‌توان با اطمینان بیشتری گفت که مدل پلاس این گوشی از نمایشگری خمیده بهره خواهد برد. البته هنوز نمی‌توان این موضوع را به‌طور کامل تأیید کرد که آیا مدل معمولی اس ۸ نمایشگری تخت خواهد داشت یا این محصول نیز از صفحه‌نمایش خمیده بهره می‌برد. اگر به یاد داشته باشید سامسونگ با معرفی گلکسی نوت ۷، فقط مدلی با نمایشگر خمیده به بازار عرضه کرد و این محصول را با نمایشگر تخت تولید نکرد و به همین دلیل گفته‌ می‌شود شاید گلکسی اس ۸ نیز از همین سیاست پیروی کند و خبری از مدل تخت این محصول نباشد.

galaxy s8

سامسونگ معمولا رنگ قاب‌های رسمی برای پرچم‌داران خود را با رنگ اصلی این گوشی‌ها یکسان در نظر می‌گیرد تا بدین طریق همخوانی بهتری بین قاب و گوشی ایجاد شود. این موضوع بخصوص در قاب‌های سری Clear Cover بیشتر مشهود است. بنابراین با توجه به اینکه در قاب‌های رسمی جدید گلکسی اس ۸، رنگ‌های مشکی، نقره‌ای، صورتی، طلایی، آبی و بنفش به چشم می‌خورد، پیش‌بینی می‌شود سامسونگ نیز محصول یادشده را در همین رنگ‌ها تولید کند. 

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 35523 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1395/11/18 تعداد مشاهده: 2059
سافت گذر