کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9145 | مشاهده و دانلود: 733701281 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/28 | اعضاء: 316086 | نظرات: 37880
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

تیم کوک: ایده واقعیت افزوده به اندازه گوشی هوشمند بزرگ است

تیم کوک در مصاحبه‌ی جدید خود با The Independent به این نکته اشاره کرده که واقعیت افزوده نیز به‌ اندازه‌ی گوشی هوشمند، یک ایده‌ی تأثیرگذار و بزرگ است.

به گزارش سافت گذر و به نقل اززومیت؛حفظ اسرار پروژه‌های آینده‌ی اپل موضوعی است که بر کسی پوشیده نیست و حتی می‌توان این سیاست را یک استراتژی موفق برای اپل به‌منظور غافلگیر کردن کاربران خواند، به‌طوری‌که حتی مدیرعامل این کمپانی بزرگ نیز اطلاعات چندانی در مورد برنامه‌های آینده‌ی کمپانی تحت اختیارش ارائه نمی‌کند. البته تیم کوک، مدیرعامل اپل بارها نشان داده است که راه‌هایی برای اشاره به حقایق مسلم بدون صحبت کردن مستقیم در مورد آن‌ها وجود دارد.

برای مثال می‌توان به اطلاعاتی برگرفته از یک مصاحبه‌ی تیم کوک اشاره کرد که نشان از علاقه‌ی این کمپانی به حوزه‌ی تلویزیون و برنامه‌های استریم داشت. حال تیم کوک در مصاحبه‌های اخیر خود بارها به اهمیت واقعیت افزوده اشاره کرده است. در صورتی که تمام گفته‌های تیم کوک در رابطه با واقعیت افزوده را جدی بگیریم، به نظر می‌رسد در آینده‌ی نزدیک باید شاهد عرضه‌ی محصولی در این حوزه باشیم. آخرین گفتگوی تیم کوک با The Independent نیز شواهد جدیدی دال بر اهمیت بالای واقعیت افزوده برای مدیر عامل اپل نشان می‌دهد. وی در این خصوص چنین اظهار نظر کرده است:

از نظر من اهمیت واقعیت افزوده به اندازه‌ی گوشی‌های هوشمند زیاد است. گوشی هوشمند محصولی است که به همه تعلق دارد و نمی‌توان تصور کرد که آیفون محدود به کشور، موقعیت جغرافیایی یا فرهنگ خاصی باشد. من تصور می‌کنم واقعیت افزوده به همین اندازه بزرگ است، چراکه این فناوری می‌تواند قابلیت‌هایی در اختیارمان قرار دهد که با استفاده از آن‌ها می‌توانیم علاوه بر جذابیت زندگی، کیفیت زندگی خود را نیز افزایش دهیم.

کوک واقعیت افزوده را به یک تکنولوژی مهم و ساختاری تشبیه کرده است. به اعتقاد وی، واقعیت افزوده نظیر تراشه‌ای است که در آیفون‌های اپل مورد استفاده قرار می‌گیرد. تیم کوک پتانسیل واقعیت افزوده را بسیار بالاتر از واقعیت مجازی می‌پندارد؛ چراکه واقعیت افزوده این اجازه را به کاربران می‌دهد تا با حضور در دنیای واقعی، با اشیای مجازی در تعامل باشند.

گفته‌های تیم کوک را نباید به‌عنوان اظهاراتی در نظر گرفت که بتوان ساده از کنار آن‌ها عبور کرد. مدیرعامل اپل در ارائه‌ی سرنخ‌هایی از فعالیت‌های اپل بدون نیاز به تأیید و تکذیب آن‌ها مهارت دارد و پیش از این نیز چنین سخنانی بر زبان رانده است. سخنان تیم کوک را باید برگرفته از سیاست‌های مرجعی خواند که تیم کوک با اطلاع از آن در پی ارسال پیام به سرمایه‌گذاران، کاربران و علاقه‌مندان به اپل در راستای نشان دادن راهی است که این کمپانی در نظر دارد تا بپیماید.

نگاهی به استخدام‌های اپل در ماه‌های اخیر نیز به‌روشنی نشان از این دارد که این کمپانی متخصصانی در زمینه‌ی واقعیت مجازی و واقعیت افزوده به خدمت گرفته است تا محصول یا سرویسی در حوزه‌ی واقعیت افزوده در اختیار کاربران قرار دهد. هنوز مشخص نیست اپل چه محصولی راهی بازار خواهد کرد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 35617 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1395/11/25 تعداد مشاهده: 2035
کلید واژه ها: ,
سافت گذر