کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316136 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اندروید 8 احتمالا اوریو نام خواهد داشت

یکی از مدیران اندروید در کمپانی گوگل، تصویری از خوراکی معروف اوریو در حساب رسمی توییتر خود منتشر کرده است که به نظر می‌رسد به نام نسخه‌ی ۸.۰ اندروید اشاره دارد.

به گزارش سافت گذر و به نقل اززومیت؛شاید کمی زود است که بخواهیم در مورد کدنام نسخه‌ی بزرگ بعدی سیستم‌عامل اندروید صحبت کنیم. اما ظاهرا این‌طور نیست؛ چراکه هیروشی‌ لوک‌هایمر یکی از مدیران اندروید در گوگل، یک تصویر متحرک Gif در حساب‌رسمی توییتر خود منتشر کرده است که بنا به اعلام برخی منابع، این تصویر به‌نوعی به کدنام اندروید ۸.۰ اشاره دارد.

در تصویر یادشده، همان‌طور که مشاهده می‌کنید نوعی دسر به چشم می‌خورد که با بیسکویت اوریو (Oreo) تزیین شده است.

android oreo

طبیعتا انتشار این عکس باعث شده است بسیاری به این موضوع فکر کنند که لوک‌هایمر در واقع به نام نسخه‌ی بعدی اندروید اشاره کرده است که این نام شاید اوریو (Oreo) باشد. مسلما این نام از شیوه‌ی نام‌گذاری مرسوم گوگل برای نسخه‌های اصلی سیستم‌عامل اندروید پیروی می‌کند.

البته پیش از این‌که بخواهید روی کلمه‌ی اوریو به‌عنوان نام نسخه‌ی بزرگ بعدی اندروید حساب باز کنیم، بد نیست به ژوئن سال ۲۰۱۶ اشاره کنیم. در آن زمان نیز لوک‌هایمر در حساب توییتر خود تصویری منتشر کرده بود که بر اساس آن، بسیاری از افراد مطمئن شده‌ بودند که نام نسخه‌ی بعدی اندروید، نوتلا (Nutella) خواهد بود. اما در آخر مشخص شد که وی قصد داشته است با مخاطبان خود کمی شوخی کند؛ چراکه یک هفته پس از انتشار عکسی که به نام نوتلا اشاره داشت، گوگل نام نسخه‌ی ۷.۰ اندروید را رسما «نوقا» اعلام کرد.

در هر صورت به نظر می‌رسد تا اوایل ماه ژوئن امسال، نام واقعی سیستم‌عامل اندروید ۸.۰ فاش نخواهد شد. تا آن زمان آیا شما فکر می‌کنید که اوریو نام نسخه‌ی بعدی اندروید خواهد بود؟ اگر پاسخ شما به این سؤال منفی است، به نظر شما اندروید ۸.۰ چه کدنامی خواهد داشت؟

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 35668 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1395/12/03 تعداد مشاهده: 1926
سافت گذر