کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734222871 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316153 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

هواوی رابط کاربری EMUI 5.1 را معرفی کرد

کمپانی هواوی در جریان کنفرانس خبری که در نمایشگاه MWC 2017 برگزار شد، از رابط کاربری EMUI 5.1 رونمایی کرد.

هواوی رابط کاربری EMUI 5.1 را معرفی کرد

به گزارش سافت گذر و به نقل اززومیت؛در کنار رونمایی از هواوی پی 10 و هواوی پی 10 پلاس، کمپانی هواوی در کنفرانس خبری که داشت، از نسخه جدید رابط کاربری EMUI 5.1 نیز رونمایی کرد. EMUI 5.1 درواقع نسخه بهبود یافته‌ای از EMUI 5.0 است که از قابلیت‌های جدیدی نیز بهره می‌برد.

یکی از قابلیت‌هایی که در رابط کاربری EMUI 5.1 استفاده شده است، الگوریتم یادگیری ماشینی است که می‌توان نحوه استفاده کاربر از گوشی هوشمند را مطالعه کند و طبق آن، استفاده از اپلیکیشن‌ها را پیش‌بینی کند. به گفته‌ی مسئولان هواوی، این اطلاعات باعث می‌شوند تا گوشی هوشمند بتواند از منابعی که دارد به‌درستی استفاده کند و تجربه کاربری بهتری ارائه دهد.

رابط کاربری EMUI 5.1 از قابلیت هوشمند دیگری به نام هواوی اولترا مموری استفاده می‌کند که رابطه مستقیمی با الگوریتم یادگیری ماشینی دارد. وظیفه این قابلیت، تخمین زدن اپلیکیشن‌های مورد استفاده کاربر و همچنین مدیریت حافظه رم است. علاوه بر این امکانات، زمان پاسخگویی به فرامین لمسی نیز بهبود یافته است تا تجربه کاربری روان‌تری در اختیار کاربران قرار گیرد.

با در نظر گرفتن امکاناتی که به آنها اشاره کردیم، رابط کاربری EMUI 5.1 به دستگاه اجازه می‌دهد تا زمان اجرای اپلیکیشن‌ها به مقدار زیادی کاهش یابد. طبق گفته‌های مسئولان هواوی، این امکانات باعث می‌شود تا اپلیکیشن‌ها ۳۰ درصد سریع‌تر اجرا شوند. در این رابط کاربری، حرکات انگشتان شما نیز تخمین زده می‌شوند. این قابلیت باعث می‌شود دستگاه حرکات انگشتانی را که روی صفحه نمایشگر قرار دارند، تخمین بزند تا درنتیجه، زمان پاسخگویی به فرامین واردشده توسط انگشتان کاربر کاهش یابد.

در گالری تصاویر، امکانی به نام Highlights اضافه شده است که می‌تواند مکان‌ها، رویدادها و موارد دیگری را که در تصاویر وجود دارند، حدس بزند و با توجه به آنها، آلبوم تصاویر بسازد و تصاویر موجود در گالری را مرتبط کند. همانطور که مشاهده می‌کنید، قابلیت‌های جالب زیادی به رابط کاربری جدید هواوی اضافه شده است که استفاده از محصولات هواوی را جذاب‌تر می‌کند.

از رابط کاربری EMUI 5.1 در تلفن‌های هوشمند هواوی پی 10 و هواوی پی 10 پلاس استفاده شده است و کاربرانی که اقدام به خرید این محصولات کنند، می‌توانند از جدیدترین رابط کاربری هواوی استفاده کنند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 35763 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1395/12/09 تعداد مشاهده: 1581
اخبار مرتبط
سافت گذر