کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9160 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316259 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

گلکسی اس 8 اولین گوشی هوشمند مجهز به بلوتوث 5.0 در بازار

گوشی‌های‌ هوشمند گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس سرانجام پس از ماه‌ها شایعه و خبر رسما معرفی شدند. حال مشخص شده است که این دو دستگاه اولین گوشی‌های هوشمند مجهز به بلوتوث ۵.۰ بازار هستند.

گلکسی اس 8 اولین گوشی هوشمند مجهز به بلوتوث 5.0 در بازار

بلوتوث نسخه‌ی ۵.۰ در ماه ژوئن ۲۰۱۶ معرفی شد و حالا گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس سامسونگ به این ویژگی مجهز شده‌اند.

اگرچه اکسپریا ایکس‌زد پریمیوم سونی اولین گوشی‌ هوشمند مجهز به بلوتوث ۵.۰ بود که در سال ۲۰۱۷ معرفی شد؛ اما به‌نظر می‌رسد پرچم‌داران جدید سری گلکسی اس سامسونگ زودتر از محصول سونی روانه‌ی بازارها خواهند شد.

پشتیبانی از تکنولوژی بی‌سیم بلوتوث ۵ باعث شده است برخی از قابلیت‌های گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس ارتقاء یابد. این فناوری بی‌سیم جدید نسبت به نسل‌های قبلی‌اش تا دو برابر سرعت بیشتری ارائه می‌دهد و علاوه بر این، چهار برابر محدوده‌ی بیشتری پوشش می‌دهد. این ویژگی باعث می‌شود کل فضای داخلی خانه و نیز فضای خارجی در محدوده‌ی پوشش بلوتوث گلکسی اس ۸ قرار داشته باشند و بتوان در فواصل دورتر هم از قابلیت‌های مرتبط با بلوتوث این دستگاه بهره برد.

علاوه بر این بلوتوث ۵ نسبت به بلوتوث ۴.۲ قدرت بیشتری دارد. بهره بردن از ورژن جدید بلوتوث، باعث می‌شود بتوان دو خروجی مختلف را به گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس متصل کرد. این یعنی می‌توان به‌طور هم‌زمان صدای گلکسی اس ۸ را به دو اسپیکر بلوتوث یا دو هدفون ارسال کرد.

انتظار می‌رود گوشی‌ هوشمند سونی اکسپریا ایکس‌زد پریمیوم، نوکیا ۸ و دیگر گوشی‌های سال ۲۰۱۷ با جدیدترین نسخه‌ی فناوری بی‌سیم بلوتوث روانه‌ی بازار شوند.

دو گوشی‌ هوشمند جدید سامسونگ یعنی گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس از ۲۱ آوریل در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهند گرفت؛ اما امکان پیش‌خرید این دو دستگاه از همین حالا و از طریق نمایندگی‌های فروش اصلی و خرده‌فروشی‌های معتبر وجود دارد.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 36123 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1396/01/12 تعداد مشاهده: 1074
سافت گذر
نظرات بینندگان

hamrahandroid 1396/01/12 18:31
باسلام در گذاشتن خبرهاتون دقت کنید اولین گوشی های مجهز به بلوتوث نسخه 5 گوشی های سونی هستش XZ پریمیوم نه سامسونگ S8lay:none">prednisolon blodsocker prednisolon klysma prednisolon graviditet